Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Iofs, vi renoverar ju huset så lite gatsten skulle jag vilja knö ned i skötväskan.
Iofs, vi renoverar ju huset så lite gatsten skulle jag vilja knö ned i skötväskan.
82an,
Jag säger som det "står" Bugaboo (typ bygga bo fast med U) Kameleon. Uttalar alltså varje bokstav i Cameleon.
Blue Vapor,
Froooooooog!!!! En soooon vill jag ha!
Norrlandsförälder,
HAHAHAhaa!!
snark!
snart tre, nä... men jag är såååå trött!!
soffan, säger bara Engelska tapetmagasinet... svindyrt (från ca 500kr per rulle), men där hittar man allt. Även Sandbergs som snart tre tipsar om.
Angel80,
I mitt galleri har jag en Tullsa-påse som hänger på liggdelsramen. Funkar att stoppa lättare grejer i om man redan fyllt varukorgen med tyngre grejer. När den inte används så rullar man ihop den så den inte syns så mycket.
skumt, i Bugaboo-mailet på sid 88 så står det ju att de testat fel?
Ang testet. OM OM OM det nu är så att Camens hjul är "farliga" så är det ändå bra att vi har BB. Det är ju bara att köpa Geckons hjul och sätta på. För våra BB-vagnar är ju så smart utformade att man inte måste skicka in den för att justera ett sådant här ev. fel.
Så OM det finns någon BB Cam-ägare där ute som är orolig för att hjulet skall gå av, gå och köp Geckons hjul och sätt på.
Jag är då inte orolig även om det skulle visa sig att Camens hjul är farliga. Lastar inte särskilt mkt i vagnen och jag HAR koll på fjädringen.