Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Blue Vapor,
    Det finns gott om blingbling-kristaller att pimpa med. Bara att ta fram limpistolen och köra hårt.

• snysop

JohPet, Jag har den i fleece (rosa) men den är FÖR varm för hur vi använder den. Hannah kokar i den så fort hon kommer in i bilen eller i affären. Hon i affären sa att den går att använda till sommaren... yeah right, naken under isf...

• snysop

Ang sjalar osv... Vi har en Babybjörnsele (vanliga) och den får vi båda ont i ryggen av, den saknar stöd för svanken och det blir tillslut jobbigt att bära i den. Activen fungerar nog bättre, har ej testat den.

Har också en enkel moby wrap-sjal som fungerar ok (får ej ont i ryggen iaf), men är lite meckig för hon sitter inte hundra i den. Knytning osv är dock lätt!

Köpte båda grejerna rel. billigt så jag är inte ledsen över att vi inte använder de jämt.

Så kort och gott, vänta tills bebis är ute och prova selar osv med bebis i!!!

• snysop

Lilla Sanna, Är det någon av "oss" som startat den sajten?

• snysop

Jesspeach, Vad står det? Hittar inte infon på DN's hemsida. Sökte t.o.m men bara gamla nyheter dök upp.

• snysop

Jesspeach, Ah, nu funkade länken för mig...

• snysop

jompa, yes, det är en reservdel, minns dock inte vem i denna tråd som hade priset, men det är nog knappt 1000kr. dock vet jag inte om madrass och platta ingår. kolla butik som säljer dem.

• snysop

isamamma,
    Jag fick ju en decemberbebis och fick rådet att hålla oss borta från folksamlingar pga RS-virus... så det blir mest tidiga mornar på Kungsmässan för oss... då brukar vi iofs bara ha bilstolen på chassit. Använder inte liggdelen alls särskilt mycket då det bara är små turer vi gör. Nästa bebis blir INTE en RS-virus-riskbebis!! Om det blir några fler barn så skall jag ha dem på sommaren/våren... Om man får bestämma...

• snysop

82an, nu har jag klistrat in priserna i ts-inlägget.

• snysop

isamamma,
    Jag tycker att det är kanon! Bra affärer, det enda jag saknar är Åhléns. Men annars finns det mesta, allt från dyra Tara till billiga H&M och Gina Tricot osv... Dessutom är det luftigt och inte alls särskilt mycket folk där på vardagarna. Bra amningsrum har de också.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III