Inlägg från: Lilla Sanna |Visa alla inlägg
  • Lilla Sanna

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jo Pet: Näe det blir inte så mycket dyrare. Kollade på skoj på en Emmaljunga med liggdel då landade priset på nästan 7000 iaf. Sen så måste man köpa en lättare sulky oxå de går ju på kanske 2000 så då är man uppe i 9000 ändå.

• Lilla Sanna

JohPet: Vi har en grå/svart. Fast jag tycker att sand/sand är minst lika snyggt. Det var min sambo som fick välja melan svart/grå och sand/sand o han valde den grå.

Maj Bebis: Vi har en bekant som köpt en Gecko till sin 2,5 åring som resevagn. De reser mycket och hon tycker den är kanon. Jag trro att hon har tänkt att ha den tills Simon inte åker vagn lägre. Alltså tills han är 3,5 år lr liknande. Geckon är ju lite mindre än Cameleon men max vikten är den samma. Jag skulel absolut kunna tänka mig en Gecko. Fast vi måste ha höj o sänkbara handtaget.

• Lilla Sanna

Jarnis: Välkommen hit. Jag är just köpt en Bugaboo Cameleon som väntar att bebis ska använda den i april

• Lilla Sanna

82:an: Ett tips är att lägga ut Froggen på en norsk köp&sälj sida. I norge kostar vagnar MULTUM och vet att min väninna sålde sin UJ till en norsk tjej som sparade massor på att köpa den här även om det tillkom frakt. Skriv även vad frakten går på och omvandla till norska kronor.

• Lilla Sanna

Granarna: Ja det ska vara så tydligen. De sa det när vi köpte vagnen att sittdelens öljetter måste man ta i för att få på plats.

• Lilla Sanna

82:an: Skojar dom?? Hihihi vilka människor det finns. Man blir ju helt stum

• Lilla Sanna

82:an: Den där konsument vägledaren har även skrivt samam sak inne på AFF *s* kul va... Hur seröist är det hahahhahah

• Lilla Sanna

82:an: JA precis. Dom har oxå köpt testet.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III