Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
jompa: Min sambo tyckte första gången han såg vagnen att dne var FUL men när han såg en demo i butiken var han såld. Så ta med honom till en butik så löser det sig säkert
jompa: Min sambo tyckte första gången han såg vagnen att dne var FUL men när han såg en demo i butiken var han såld. Så ta med honom till en butik så löser det sig säkert
jompa: Men då så....iväg till stan o handla en Bugaboo *fniss*
maria81: Vi beställde från www.babybee.se och fick väskan dagen efter och en faktura med 10 dagar på oss att betala. Perfekt tycker jag
Mamma2001: Skip*Hop har vi men den börjar bli väldigt vanlig här så kanske en oioi väska? De tycker jag är suuuuuper snygga. Snygg färg på din vagn förresten!!!
maria81: Jaha...det var ju en annan sak.
Den där Cammen för 7000 vet jag vem som säljer tror jag iaf (inte jag) Den är HELT grön köpt från barnbutiken. Alltså inte stulen. Jag kan inte tänka mig att det finns ngn annan Filippa som har en svart Cameleon
Jep en massa Cameleon ute på promenix. Mest grå bas. Nu har det flyttat in ett par i porten brevid med en Bugaboo Cameleon oxå. En grå med blå fleece Super kul....
Idag såg jag 4 Cameleon vagnar på promenad. Det såg så kul ut. Två grå/svart en grå/röd och en sand/sand. Kikade in i liggdelarna vad de hade för åkpåsar och 2 av dom hade Bugaboos egna och två hade en Lodger bunker. Skötväskor var lite blandat. En hade Bugaboos egna med svart lock, en hade Skiphop Duo, en hade en Fleurville och en hade okänt märke. Vilket tråkigt liv jag har lr hur *fniss*
Stargirl: Ja jag såg oxå att det var ngst skumt med sufletten på Roddans vagn i tidningen. Den så så "lös" ut. När jag kollar noga så ser jag vad som är fel. Den är just fle vänd.....Undrar om dte är med flit?
Hello hur skumt är detta???
www.blocket.se/vi/7345009.htm