Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Helena75, Ahhh...

• snysop

Blue Vapor, Glöm nu inte att det skall matcha med vagnen (både fleece och bas), åkpåse, skötväska, filurer OCH kläderna du har på dig! Eller så kanske det skall vara NÅN måtta på matchningen... *sucka*

• snysop

82an, Tänkte väl att det gick! Babyhörnan i GBG hade noll koll tydligen. Men, liiiiite dyrt vart det ändå... 880 kr för sittdelen, köper hellre en ny fleece till min grå bas då. men bra att det går iaf!

• snysop

h04, Det var nog fleecen som de sålde men de ville ha kvar suflett-tyget... så fattade jag det som iaf. Rosa bastyg finns inte, rosa finns bara i fleece.

• snysop

Åh jag vill osså bo i Stockholm så man kan hänga med er och fika..............

• snysop

fluffa,
    BB-påsen vet jag inte om man kan sätta där, men har hört att man inte skall ha något "bakom" bebis i bilstolen. Däremot så finns det åkpåsar att trä över babyskyddet, en sån har vi och det är kanon! Slipper koka bebisen i overaller när vi går in i affärerna. Nu är det bara att dra ned dragkedjan på åkpåsen. Dessutom finns det en inbyggd "suflett" som håller borta ljus och snö. Finns på Babyproffsen - kan lägga in en bild sen.

• snysop

soffan1,
    jag käkar inte sushi själv (har testat men det smakar ju nada om man inte gillar wasabi, men kikkoman gillar jag, den kan jag nästan dricka... ) men mina jobbarkompisar har ett favoritställe på magasinsgatan. Har ingen aning om namn, men hur många sushiplejs kan det ligga där.

• snysop

GladMamma,
    Ja, eller som när hissen utanför en affär hade "hängt sig" och tog en massa tid på sig att komma ner. Då var det bara att lyfta vagnen upp för de 10 trappstegen och lämna de med tyngre vagn nedanför trappan och vänta...

• snysop

Tummy,

"Tvilling" även kallad schitzo... Iaf min man ibland... *hehehehehe*

• snysop

isamamma,
    De runda-knappt-synliga-reflexerna har jag satt en på framstaget och en på bakstaget... Eh, lätt att förklara... Det blir inte en julgran, har nämligen bara en enda alien-reflex där fram på vagnen och se de där runda.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III