Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jag vill ha min SkipHop och mugghållaren nu......... flera DAR sen jag beställde ju...
*hetsa*
Jag vill ha min SkipHop och mugghållaren nu......... flera DAR sen jag beställde ju...
*hetsa*
soffan1 -
Jag gillar faktiskt Plaza Interiör! Bra pris och trevligt innehåll. Annars har Sköna Hem blivit tusen ggr bättre än vad den var för ett par år sedan, då jag la ner min mångåriga prenumeration för att det enda de visade var möbler för 50 000 spänn och uppåt. Men den börjar jag gilla nu igen. Prenumererar på Drömhem och Trädgård också, men den är väl kanske inte så superinredningsinriktad, mer en najs blandning. Residence tycker jag är oerhört ojämn, och har ett skumt skiftande innehåll.... plötsligt dyker ett reportage om typ skoborstning upp mitt i allt. Eller varför inte fakta om att resa till Gnesta.
De andra - Allt i hemmet och Hem och hus o allt vad de heter, de brukar jag alltid bli besviken på då jag köper dem någon enstaka gång.
Hur kunde jag glömma Elle Interiör??
Elle Interiör också!
Jag beställde också från www.kiwi-kid.com! Vill att den ska komma nu, det är ju bergis tre veckodagar sedan jag köpte ju!
82an - det var den shoppen som det varit en del strul med, en tjej här har bråkat för att få sin väska, bland annat - har hon fått den än förresten?? Nu kommer jag inte ens ihåg vem det var?
Hehe, jag vill ha ALLA SkipHopar, på en varsin snygg krok över en hel hallvägg...... så jag kan välja efter humör...
82an - mnjaaaa, då är jag rädd för att jag aldrig kommer utanför dörren pga beslutsångest!
Utanför dörren ja, usch, jag skulle ju gå till affärn.... blä, men mat måste jag ju ha förstås.
Hej hopp! Har varit på söder under eftermiddagen och MAJ GADD va med BBs!! Mest froggar, men även någon enstaka cam. Jag vill OCKSÅ ha min nu!
Har fortfarande inte fått min SkipHop från Kiwi, nu är det en vecka sedan jag beställde... iofs bara 5 kontorsdagar, men ändåååå... med min tur har den säkert fastnat hos tullgubbarna på Arlanda
Katarina - nä, jag har sett EN enda Stokke i Sthlm nånsin! Plus att jag känner till en arbetskamrat till min mamma som har en och är iofs jättenöjd... men de verkar inte ha slagit här alls än.
Fy vad trött jag är..... *snark*... jag kämpar med en gravidbok som inte vill ta sig riktigt, börjar ju bli lite brått nu!
Hur var det nu förresten - är Cammens liggdel högre upp än på Froggen? Tycker att en del liggdelar verkar vara så himla lågt.. medan andra inte är det... jag måste helt klart ha mer latte nästa gång jag är på stan.
Härligt att mugghållaren passar, Norrlandsförälder!! Yihooo! Hoppas bara nu att mitt paket med den och skiphopen inte fastnat i tullgubbarnas garn....
Tusan, nu kom jag på att jag helt glömt av att köpa Safemanlåset..... undrar om man kan få tag på det ute vid Barkarby i helgen. Eller om jag kanske kan lura med mannen till Kista nån dag *visslar*
Nog bäst att jag går och knyter mig!
Nejmen detta är inte sant! Ska man välja färg på LÅSET nu också?? *gapskratt*
*kollar safemansidan och kvider*