All inclusive - brukar det vara ungefär så här?
Har varit på AI en gång.
Frukost: massor av youghurt, flingor, juicer, bröd, pålägg, bacon, korvar, ägg, frukt, söta bröd mm
Lunch: Spagetti, pommes, potatis, korv, och två huvudrätter, grönsaker mm
Kväll: Olika teman varje kväll. Ca 20-30 olika kantiner att välja mellan. Sallader, jättefina skaldjursbuffeér vissa kvällar, mer efterrätter än jag någonsin sett, frukt, glass. Barnkantiner med korv, spagetti, pizza mm.
Mellan måltiderna fanns smörgås,glass och söta bröd och lite annat att tillgå.
Jag upplevde inte drycken som utspädd.
Jag var riktigt nöjd med allt. Hade inte alls höga förväntningar på AI. Tråkigast var att det blev lite skolmatsal över det hela. För oss funkade det bra ändå med att kunna ge barnen först så kunde vi äta i lugn och ro sedan.
Jag är tämligen säker på att ju fler "stjärnor" hotellet har desto bättre AI. Hade hotellet utlovat något annat än ni fått antar jag att ni pratade med representanter på plats.
Man får nog räkna med att det blir stojigt runt poolen på sådana här anläggningar, dels för att de har AI, mycket barnfamiljer och i ditt fall för att det låg lite avsides. Vill man ha lung och ro på kvällarna ska man nog inte välja ett hotell av det här slaget. Det brukar ju skå ganska klart i hotellpresentationerna att det är underhållning på kvällarna.