• 7feb

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Hej! Blåser lite liv i tråden inför Widars 1-års dag. Löjligt så snabbt det gick

Vi har det fint ihop och Widar är en riktig clown

Någon som börjat fundera på syskon än?

Hoppas alla mår bra!

• 7feb

Grattis i efterskott till pojkarna

Måste säga att jag är lite sugen på en trea fast jag tror vi väntar till Widar är två.

Najje hur känns det att börja jobba igen?

Hejja Liam

• 7feb

Ha ha vilken fining!

Jag är också sugen på syskon

Vi väntar till nästa år skulle tycka det var optimalt med tre år mellan dem. Vill njuta av Widar

• 7feb

Tjoho vilken lyx att gå syskon utan jobbiga vägen grattis!!! Hera!

• 7feb

Hera78 hur går det med graviditeten? Nu är det bestämt att vi ska ha en 3:a???? antingen till sep-okt eller januari blir det Ivf. Nån mer?

• 7feb

Vad lyxigt att skippa Ivf! Hur gjorde ni det valet?

Åh jag är verkligen bebissugen igen????

• 7feb

Vad skönt! Både ekonomiskt och fysiskt. Är ju livrädd att bli överstimulerad igen. Och nu med två barn hemma ...

Tror inte vi har någon chans eg utan Ivf och orkar faktiskt inte gå igenom det igen. Nu ska det bara funka , igen????

Härligt att vara förbi alla jobbiga veckor, vet ni vad det blir?

• 7feb

Kul med lite liv i tråden! Jag har mot alla odds blivit spontant gravid och går in i v.8 i morgon. En ganska skräckfylld resa med blödningar och oro. Ska få göra vul på fre på vår Ivf klinik. Får se om allt står rätt till, är ganska krass och tänker att det är så mycket som kan vara knas med denna graviditet med tanke på våra odds.

Men innerst inne är jag väldigt lättad över att slippa göra Ivf igen. Har sjunkit in i mig senaste halvåret när vi liksom bestämt att vi skulle göra det igen hur galet slitigt och jobbigt det var.

Turitella- när ska detta ske? Spännande!!!!!

• 7feb

Tjoho då är det 18 dagars nedräkning för bägge nu då????

Tyckte ni det var samma som första gången?

Jag har verkligen våndats över att göra Ivf igen, tyckte det var så tufft.

Har inte gjort vul, är sängliggande av illamående. Ska göra UL på fredag hoppas jag. Då v 10.

Håller mina tummar åt er!

• 7feb

Lite så tänker jag med tror jag Moi.

Vad är skillnaden på ET och FET?

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF