Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Va kul 7feb! :) vilken veckan kan man tidigast se könet?
Jag pratade med frisören om det och i Sverige tar de inte in produkter som är skadliga. Blondera håret ska inte heller va några problem :))
Va kul 7feb! :) vilken veckan kan man tidigast se könet?
Jag pratade med frisören om det och i Sverige tar de inte in produkter som är skadliga. Blondera håret ska inte heller va några problem :))
Kan inte se i mobilen.
Vad är det för nåt?
Vad häftigt!!!
Jag vill oxå veta vem som ligger här inne! :)
Idag har jag vart på första samtalet hos barnmorskan. Man får visst inte röka och dricka under graviditeten! ;)
Kändes lite lamt men men. :)
Vilka små söta vildingar Najje!:))
Jag har blivit nojjig igen. V10 är jag i nu men jag har inga symtom. Jag har ju sett ett hjärta så vet inte varför jag nojjar. Man trodde ju att man skulle va jättedålig med illamående och trötthet. Tröttheten har nästan gått över. Jag vill va trött. :( löjligt det låter, men nåt symtom kan man väl ha så man vet att man är gravid.
Spökveckor. Hua! Läskigt! Man ska väl vara glad om man slipper spy :)
Vill nån va vänlig och ändra mittdatum till 4/7? Vår förlovningsdag! :))
Den 23 december ska vi till barnmorskan för det där långa samtalet. Är i vecka 13 då. Jag ska försöka övertala henne att få göra ett UL då. Får väl börja ett par veckor innan att tjata :) skulle vara kul att visa bebis på julafton. Den bilden man fick sist ser man ju bara en klump på :) brukar de va omöjliga med sånt!?
Åååå, vågar ni tänka på namn? Jag vågar inget än. Jag kan knappt känna mig glad. Det tycker jag är tråkigt. Jag vågar fortfarande inte tillåta mig att känna för mycket glädje.
Men jösses vad pojkar! :) jag är redan 100% på att vi får en pojk oxå :) men det märker vi först i juli.
Tänk om vi bara får pojkar här i tråden :) Hihi!
Å va kul att lägga ut bilden och äntligen få berätta! :)
Jag kanske kan få till et ultraljud i v13! Tjoho! Hur mycket ser man av bebis då? Syns det att det är en bebis?