Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Åååå!!!! Man ser ju verkligen! Det är så fantastiskt! :)
Hoppas jag får mitt ultraljud. Har frågat en privat klinik.
Åååå!!!! Man ser ju verkligen! Det är så fantastiskt! :)
Hoppas jag får mitt ultraljud. Har frågat en privat klinik.
NI som gjort ultraljud i vecka 13, hur gör man det? Vaginalt eller mage? Har fått tid, men glömde fråga!
Jo det vet jag :) men när jag gjorde VUL V8 så sa de bara att jag skulle göra ultraljud, de sa aldrig hur. Och nu sa de oxå ultraljud så jag blir ju förvirrad.
Styrkekramar till dig zaq!! Så ledsen för er skull :(
Jag beklagar zaq. Va tråkigt att de inte är så hoppfulla:(
När ni säger vilken vecka ni är i,hur räknar ni då? Idag gick vi in i 11+0. Ena appen (Ja, jag har laddat ner 61380 st appar:) ) säger att jag är i v. 11, medan en annan räknar som man är i vecka 12.
Jag blir tossig på det.
Jag är sååå pirriiiiig!!!!!
Imorgon innan jobbet ska vi på ultraljud! Jag kommer inte kunna sova inatt!!
Julia82 - Jag skickar över massa positiva tankar till er!! Hoppas det inte är allvarligt!
FrökenFröken - Vårt UL idag ja.... Kära nån. Träffade världens lustigaste läkare idag. Han började med att fråga vad vi gör här. Och varför vi vill göra ultraljud. Han frågade på så lustigt sätt så jag blev helt ställd.
Men jaja, det va inte det viktigaste.
Allt gick bra! :) först låg han helt still. Rörde inte en fena. Men efter nån minut vaknade han till och hoppade runt! Åååå så söt!
Hera- Jag hoppas allt går bra! Visst är de där oroskänslan jobbig?! Ska man aldrig få njuta och vara tillfreds?
Nu är man tillbaka efter en vecka i Fuerteventura och några dagar i Åre. Första kvällen jag sitter hemma i soffan och slappar efter städning och veckohandling! Och vad händer då?! Jag känner bebisen för första gången!
Känns som nån petar inifrån rätt långt ner på magen. Två gånger! Trycker lite lätt med handflatan på det stället och efter en stund känner jag det igen, känns liite i handen oxå! Kärlek!!