Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

Var det här verkligen en snål present till min vän?

Det är ju förfärligt att hon sa något om vad hon tyckte!!? Man sågar väl inte en present inför givaren?

*gäsp*
  • Perry the Platypus
    Anonym (snål?) skrev 2011-09-13 17:49:10 följande:
    Hon menade på att det var snålt att jag inte hade KÖPT en present till henne utan gjort det mesta själv. Men hon är en sån som pratar innan hon tänker, hoppas att hon tänker om snart för det var en hel del tid jag la ner på bakning, sylt och chokladtryfflar.
    Var det nån annan utom du som hörde henne?

Jag skulle nog inte hört av mig på ett tag till henne... 
    *gäsp*
  • Perry the Platypus

Dock: jag är lite nyfiken, TS. Vad fick du av henne senast när du fyllde år?

*gäsp*
  • Perry the Platypus
    Perry the Platypus skrev 2011-09-13 18:01:19 följande:
    Dock: jag är lite nyfiken, TS. Vad fick du av henne senast när du fyllde år?
    Som sagt var. Måste ju nästan ligga något bakom hennes reaktion.
    *gäsp*
  • Perry the Platypus
    Vit Lilja skrev 2011-09-13 21:04:33 följande:
    Va? på allvar? Jag hoppas inte att jag har en sån kompis som dig i min bekantskapskrets :( Du gör mig uppriktigt ledsen. Och vaddå fattigt? Att köpa fin choklad till praliner är ju VRÅLDYRT!, det krävs MÅNGA oliver för att göra oljan och hallon är inte direkt billig mat. Iaf inte om man vill ha färska. Och räknas inte tiden in? Jag menar, har du aldrig gjort baguetter? Eller olivoljan (ja nu kommer vi tillbaks till den men det tar ju VANSINNIGT lång tid att göra). Gör man dessutom burkarna fina och speciella personliga etiketter kostar det både i pengar och i tid. Hade en kompis lagt så mycket tid på mig hade jag blivit överlycklig och det hade vunnit över alla presentkort i världshistorien. 

Jag kan bara hoppas att du låtsas ordentligt om en kompis ger dig nåt hemmagjort och inte visar det för henne :( 
    Men du förstår väl att TS inte gjorde olivoljan själv?
    *gäsp*
Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?