• Anonym (snål?)

Var det här verkligen en snål present till min vän?

Min vän fyllde 27 år idag och eftersom jag var sjuk en del förra månaden så fick jag mindre i lön än jag planerat + att det var många räkningar. Jag ville ge henne en present som det låg tid och tanke bakom men som inte behövde ruinera mig helt så jag gjorde en korg med olika ätbara saker:

* Nybakade hemmagjorda baguetter

* Hemmagjord hallonsylt

* Chokladtryfflar

* 1 flaska olivolja

* 1 ask vindruvor.

Trodde att hon skulle bli  glad för det men det var inte uppskattat alls, hon menade på att jag var snål som inte hade köpt en "riktig" present. Vad tycker ni?         

• Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?
  • Lady Bird

Inte snål. Snäll. Tycker det låter som en jättefin present som jag skulle ha blivit glad för.

• anniebananie

Tycker att hon är otacksam och faktiskt inte borde fått nån alls om det ska vara på det viset. Ouppfostrat och barnsligt av henne att reagera så.

• ninen90

Det var en underbar present tycker jag! Jag hade blivit otroligt glad!

Din vän verkar inte så kul. :/ 

• Tinnys

Jag hade uppskattat det hur mycket som helst. Hade tyckt att du var väldigt generös och omtänksam

• Curtos

Bra present tycker jag! Hon borde bli glad att du visat omtanke lagt massa tid på o fixa fina gejer.

• Perry the Platypus

Det är ju förfärligt att hon sa något om vad hon tyckte!!? Man sågar väl inte en present inför givaren?

*gäsp*
  • 0rion

vad är det för otacksam vän du har ?!

• 071001

Sa hon uttryckligen att du var snål? Vad pinsamt. Jag hade blivit väldigt glad för en sån korg och hade kunnat ge bort en sån utan att det var torka i plånkan.

• Issa79

Råkade ut för en liknande incident förra julen. Man tappar lite sugen. :s

• Snösparv

Jag gillar presenter som folk gjort själva, tycker din var jättefin! Din kompis är riktigt märklig och otrevlig som sa sådär.

Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?