Inlägg från: LovisaHjärtat |Visa alla inlägg
  • LovisaHjärtat

Var det här verkligen en snål present till min vän?

Jag hade blivit jätteglad för en sån present! {#emotions_dlg.flower}

Hellre det än blommor som vissnar eller nåt man ändå aldrig kommer ha framme.
    Om nån ska vara 'sur' så är det ju du och inte din ouppfostrade kompis!

'Slutsats: Du är jättedum! (bästa inlägget på Flashback ever :D)
  • LovisaHjärtat

Den present jag blivit mest rörd av i hela mitt liv var en sån i mångas ögon 'kass' present.

När jag gick i HighSchool och fyllde 18 så hade en kille i min Homeroom class som verkligen var utfattig tagit ett extra skift i den affären han jobbade för att han skulle ha råd att köpa saker till en tårta till mig.
    De bodde i en gammal trasig husvagn och var hur många syskon som helst, han hade trasiga kläder och extrajobbade så mycket han kunde för att kunna fixa mat åt småsyskonen.

Och han hade jobbat så hårt för att fixa en tårta till mig. Då blev jag så rörd att jag började gråta. Hjärta

(tyvärr är det ingen fortsatt solskenshistoria utan han åkte in för knark för några år sen. Men jag glömmer honom aldrig)

• LovisaHjärtat
    EtKm5 skrev 2011-09-13 20:39:18 följande:
    Vrider mig av skratt. Jag är inte knusslig, men fy fan vad SNÅLT! hade också blivit skitirriterad och känt att om du inte har pengar så köp ingenting för fan. Och en flaska olivolja, hur kommer man ens på idén. OMG Men tack för dagens skratt, jag skakar i hela kroppen av flabb!
    Du är inte bekant med lite finare 'ge-bort-korgar' va? Det är väldigt ofta Olivolja i dem.
    Om nu priset är det viktiga.
    Fast jag gissar att du bara vill provocera alternativt inte har några vänner pga ditt uppförande.
Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?