• Anonym

Var det här verkligen en snål present till min vän?

Konstig reaktion feån din kompis! Eller s.k. kompis kanske man skall säga.. Nej, presenten var jättebra tycker jag. Inte för att jag ger presenter till vänners födelsedagar längre. När vi var små ja, men inte nu.

• Anonym

jag hade blivit skitglad för bara olivoljan.. :) det är ju skit dyrt ju !! ;)

men nej allvar, det var ju jättefint av dig ju.   

• Anonym

VA? Det var ju en fantastisk present! Otroligt fint gjort av dig. 27 är väl dessutom ingen speciell ålder så vad spelar det för roll? Tycker att din vän ska vara tacksam och glad att du firade henne över huvud taget.. Jag hade blivit överlycklig för den presenten!

• Anonym

Absolut inte snålt!! Snarare mycket generöst, det kom ju från hjärtat...

• Anonym

Jag hade blivit hur glad som helst för det! Slår en massproducerad pryl tusen x om. En vän som bakar och anstränger sig av vänskap och tillit. Åh, vilken rutten kompis- spola henne!!! Du får gärna bli min vän!

• Anonym

Håller med listo och flera andra som skrivit här på tråden, din så kallade vän borde skämmas,och hon är verkligen så otacksam...
    Jag hade blivit jätte glad över gåvan jag hade sett det som att du lagt ner tid och kärlek för att ge det till mig.
    Själv älskar jag såna presenter där jag kan känna hur mycket tid som lagts ner för MIG.

Fick av min bästa vän på min födelsedag...
    1 flaska vinbärssaft
    1 burk hemgjord senap
    och en burk med hemgjorda kakor "drömmar"

och jag älskade det verkligen mer än om hon gått och köpt något faktiskt

• Anonym

Här är en till som hade blivit väldigt glad för en sån present.
    Att få något som nån annan lagt ner både energi och tid på och som är direkt hemmagjort, det spöar ju köpta grejer vilken dag som helst.  

• Anonym

Åh, jag hade om möjligt blivit ännu gladare för en present som någon lagt så mycket tid och omsorg på, jämfört med något som någon fixat genom att springa in i en affär i 5 minuter. Fast jag är å andra sidan glad för båda delar

• Anonym

Åh, jag hade blivit JÄTTEGLAD för en sådan present!

Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?