• aussiemia

Ni med ADD/ADHD är ni klumpiga?

För det är jag. I hela mitt liv har jag tappat saker, gått in i väggar och dörrar, klämt fingrar, slagit i tår, kört mascaraborsten i ögat,  missat munnen vid tandborsting och varit allmänt fumlig. Jag är inne på min andra iPhone eftersom jag tappar den i golvet mest hela tiden. Den nya måste nu lämnas in för ett nytt skal. Igen.
    Plocka ur diskmaskinen är ett gissel, eftersom det ofta kan var lite fuktigt, då kan jag vara säker på att tappa ett glas eller en tallrik. Gärna ned på stengolvet.

Är det fler som är så, eller är det bara jag som är klantig till det yttersta? 

• Svar på tråden Ni med ADD/ADHD är ni klumpiga?
  • aussiemia

Så himla häftigt att inte vara ensam! När jag gick i sjuan så fick jag glasögon och då sa pappa att det var förmodligen var förklaringen till min klumpighet. Men glasögonen hjälpte inte ett skit ;) Alltså- jag är så himla glad, nästan euforisk (utan att vara hög eller så ;), sedan jag började med ritalin så har mitt livs pusselbitar fallit på plats. Jag har blivit erbjuden ett nytt jobb, utan intervju! Jag skickade in en random ansökan och följde upp med de vanliga tlfsamtalet (utan att få tag på rätt person) och åkte till slut helt sonika in till huvudkontoret! Det gick 1 vecka och förra veckan ringde han och erbjöd mig fast anställning! Jag hade ALDRIG vågat åka in och göra en sådan sak innan!

Svar på tråden Ni med ADD/ADHD är ni klumpiga?