Inlägg från: Anonym (threesome) |Visa alla inlägg
  • Anonym (threesome)

Kär men gift...

det som slår mej när jag läser den här tråden är att ALLA ja just alla som skrivit inte kan tänka sej ngt annat än ett traditionellt tvåsamhets förhållande.Om ni tänkte tanken att vara 3 eller fler så kan både behålla o äta kakan

• Anonym (threesome)
    Anonym (Ta båda) skrev 2012-03-16 11:50:35 följande:
     Som gjort för tre-samhet ju, ha flera partners, är hon bi så borde hon väll inte ha så svårt och kanske tända på din man med?

så tycker ju jag med Förstår inte varför folk är så låsta vid tanken att absolut tvåsamhet är den enda samlevnadsform som finns.Prova nåt nytt !! Inget o va rädd för
  • Anonym (threesome)
    Anonym (Kär) skrev 2012-03-16 16:20:55 följande:
    Till er som förespråkar Tre-samhet: Jag tycker att kärlek och sex går hand i hand. Jag kan inte ha sex med någon som jag inte älskar och jag kan inte leva med någon som inte vill ha sex. Jag skulle inte kunna ha sex med en annan och sedan gå hem och ha sex med min partner, och jag skulle inte vilja att h-n gjorde så mot mig heller.
    Det finns en otrolig styrka i att kunna stå emot frestelser och hålla sig till en person och jag tror att det gynnar förhållandet.

Men om du älskar två och alla tre är med på detta vad skulle det då vara för fel Då finns ju inget svek o inget smusslande Man tom bo ihop tre st
Svar på tråden Kär men gift...