Inlägg från: Anonym (Kär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kär)

Kär men gift...

Jag är också helt galet kär i en arbetskamrat. Vi har båda man och barn, dock lever jag i ett olyckligt äktenskap och har sen en tid funderat på skilsmässa. Hon är väldigt blyg och säger inte så mycket, så jag känner inte henne speciellt bra även om jag gör mitt bästa för att få fram info om henne

Jag förstår inte varför jag är så dragen till henne, men jag kan inte sluta tänka, drömma och fantisera om henne. Har aldrig varit såhär kär förut. Jag har ett konstant pirr i kroppen och längtar så efter nästa gång vi arbetar tillsammans.

Vet inte om jag är bi, har aldrig varit med en kvinna. Men har ända sedan tonåren fantiserat om kvinnor för att bli upphetsad. Verkar som att ju äldre jag blir desto oftare blir jag attraherad av kvinnor. Det är flera år sedan jag sist kände något för en man.  

• Anonym (Kär)

Jag är nyfiken på att höra hur det går med förälskelsen. Själv ligger jag i skilsmässa nu.

• Anonym (Kär)

Skilsmässa hade jag börjat fundera på redan innan förälskelsen dök upp. En dag insåg jag bara att jag nog aldrig älskat honom. Det känns fruktansvärt att komma fram till detta efter så många år tillsammans, med hus och barn. Jag önskar att jag inte kände så här, för det är oerhört tufft och dyrt att skiljas.

Jag tror att den här förälskelsen öppnade mina ögon och efter många månaders funderande har jag börjat acceptera att jag kanske är lesbisk, tecknen har alltid funnits där men jag har valt att förtränga eller bortförklara dem.
    Nu kan jag inte sluta tänka på hur det skulle vara att leva i ett förhållande med en annan kvinna. Jag utesluter inte att jag kan hitta den rätta mannen, men jag tror att jag till att börja med ska utforska kvinnorna.
    Men innan jag ger mig ut för att hitta mitt livs kärlek ska jag hitta mig själv.

Lycka till med äktenskapet!

• Anonym (Kär)

Till er som förespråkar Tre-samhet: Jag tycker att kärlek och sex går hand i hand. Jag kan inte ha sex med någon som jag inte älskar och jag kan inte leva med någon som inte vill ha sex. Jag skulle inte kunna ha sex med en annan och sedan gå hem och ha sex med min partner, och jag skulle inte vilja att h-n gjorde så mot mig heller.
    Det finns en otrolig styrka i att kunna stå emot frestelser och hålla sig till en person och jag tror att det gynnar förhållandet.

• Anonym (Kär)
    Anonym (threesome) skrev 2012-03-16 17:43:33 följande:
    Men om du älskar två och alla tre är med på detta vad skulle det då vara för fel Då finns ju inget svek o inget smusslande Man tom bo ihop tre st
    Jo jag har förstått att vissa vill leva så, men för mig är det inte ett alternativ. Jag vill veta att jag är den enda och jag vill också kunna ge ALL min kärlek och uppskattning till den personen. Så att ha förhållande med flera samtidigt är inte ett alternativ för mig.
Svar på tråden Kär men gift...