• emilias

    BF Mars / April 2012, tredje barnet i Stockholm

    Jag väntar mitt tredje barn i Mars 2012.
    Tänkte att det kanske finns fler där ute som har lust att följas åt.
    Alltid trevligt om man bor i närheten av varandra så man kan hitta på saker ihop,
    man brukar ha lite tid över till sånt när bebisen väl kommit =0)

  • Svar på tråden BF Mars / April 2012, tredje barnet i Stockholm
  • Ling111

    Hej, jag väntar vår tvåa i början på mars, men jag kanske kan få hänga i den här tråden i alla fall? :) Jag skulle gärna följas åt. Jag är i v.12 nu. Vilken vecka är du i? Kram :)

  • Ling111

    Förlåt, jag måste verkligen vara trött. Vi väntar vår tvåa i börja på april och inte i mars, ha ha:) Ibland är man allt bra vimsig:)

  • emilias

    Vad kul, såklart =0)
    Jag är i vecka 16 (tror jag). Är beräknad till 10 mars enligt ul i v. 14 typ. När är du beräknad?
    Man är rätt bra vimsig redan när man är gravid, sen blir det bara värre och värre ;0)
    Hur gammal "storasyskonet där hemma"?
    Och viktigast av allt, hur mår du?

  • Ling111

    Jo, jag mår ganska bra. Har haft lite lätt illamående, men annars ingenting. Med sonen mådde jag hur bra som helst, så min man tror att det blir en tjej den här gången. Jag är beräknad till den 4 april enligt sista mensen, men enligt Ul som jag gjorde i v. 9 är det den 8 april. Vår son är två år, fyller år imorgon:) hur gamla är dina barn? Och hur mår du? Blev du flyttad två veckor på Ul? Ja det där med vimsigheten blir ju bara värre och värre hela tiden. Kan bara tänka mig hur vimsig jag kommer vara när jag har två barn:)

Svar på tråden BF Mars / April 2012, tredje barnet i Stockholm