Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Telgebo:
Jag är någon som bara läst tråden och har inga personliga aspekter på dig som person. Känner dig inte.
Men jag vill göra dig en tjänst...
Sätt dig lungt och still och läs först Rubriken, Trådens inledning och sedan dina kommentarer. Läs dom som om dom var skrivna av någon annan. 
Jag tänker bara nämna ett par av dina sista så hoppas jag förstår vad jag menar:
1. "Jag har inte påstått att man måste analysera digitala CB, så sluta fjanta dig slemmis."
Min kommentar: Inlägget som gjordes var inte till dig, det förstod även jag i och med att det var del av en diskussion mellan två personer. Du kände dig påhoppad av en rolig kommentar. Jag vet inte varför men ja uppfattar det som om du tror att all ironi är riktad mot dig på ett elakt sätt.
2. "Ja jag frågade varför du har gjort det. Det hjälper ju inte dig om du ändrar den till nåt den inte är."
Om man har oregelbunden mens så är man även osäker på längden av sin lutealfas. Då är det väl inte så konstigt om man ändrar antal dagar fram och tillbaka för att försöka hitta största möjlighet att bli gravid.
3. "Jag tycker inte att test är så dyrt. 
Nej, jag har inte kunnat hitta att du har sagt att du tycker det är dyrt. Men har du funderat på vad andra kan tycka. Det finns dom som är testomaner precis som jag och som tycker det är dyrt. Man måste ha förståelse för att människor tycker olika.
Även du har rätt till din egen åsikt men du måste också förstå, att andra har rätt att tycka vad dom vill om dina inlägg. Min uppfattning är att du inte tycker andras åsikter och argument är bra eller roliga så av den anledningen - och inte på grund av vad andra skrivit till/om dig - så tycker jag att du ska sluta följa tråden. Ta bort den från dina favoriter.
Lycka till i andra trådar!!!