• ollasulrika

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Envira skrev 2011-09-15 16:06:21 följande:

såg ett rosa streck på mitt test som sen försvann lika snabbt..
    SÅ, någon som ser en antydan till streck här?
    ett sånt här streck fick jag när jag testade idag nu på förmiddagen på ett test från billiga tester, jag tror inte att det är något dock men tycker ändå att det e konstigt eftersom jag testat förut för längesen med likadana test då mensen va sen och då visade inget alls. nu ska jag inte ha mensen förrens om 1,5 vecka ungefär å det blir ett tunt rosa streck som visar sig nästan direkt.

nu får jag vänta ett tag till å kolla senare om en vecka eller så.... men jag vågar inte hoppas för mycket,vi har försökt i 5 år å enligt spermaprov så har maken inga spermier eftersom han går på testosteronsprutor eftersom han producerar för lite testosteron själv. dock har han varit helt utan dom sprutorna nu sedan i maj förra året... kan det komma tillbaka?   

• ollasulrika

följer denna tråden med spänning, önskar alla som plussat ett stort grattis.

önskar att man själv kunde få uppleva det snart.

fick ju nåt som liknade  ett streck igår förmiddags...dock mycket mycket svagt... å ja önskar så innerligt att det är sant men vågar verkligen inte hoppas för mycket.

6 dagar kvar till mens.... jag brukar va en jävel veckan innan mens pga hemsk pms men nu känner jag mej bara extremt uppblåst å svullen å så molvärk i magen å lätt illamående. är väl bara ilusion *suckar*        

• ollasulrika
    sweasmamma skrev 2012-02-20 18:13:37 följande:
    lägg ut bild =)

det e bilden jag la ut i min egen tråd där ja frågar om det är nån skillnad på testen 8stav å sticka)
    dett är stav från billiga tester.  

• ollasulrika
    sweasmamma skrev 2012-02-20 18:21:16 följande:
    japp jag ser ...... (tror jag kommenterat den ) =)  

jepp jepp :) det har du.  

jag tror ju inte att det e nåt men ja får väl leva på lyckan det gav mej den lilla stunden igår iaf...ha ha ha.

kanske ett mirakel kan ske....men jag är så skeptisk after att ha försökt i fem år    
  • ollasulrika

jag har ju dessutom dom senaste 2 veckorna (tror jag) haft mer svullna bröst och är öm i tid å otid ....

• ollasulrika
    sweasmamma skrev 2012-02-20 18:28:10 följande:
    åååhhh hoppas

Ja, ja hoppas oxå.
    även maken önskar att det är sant. han har t.o.m suttit på jobbet på rasterna och surfat runt och letat info om detta med hcg-stegringen å annat.  han vill att jag ska testa hela tiden. men jag vill ju testa på morgonen...å dessutom ska ja försöka vänta nåra dar till eftersom det ändå är 6 dar kvar till mens på ett ungefär.

jag var gravid 2005 och fick missfall men det testet jag gjorde då  (vilket borde ha varit i vecka 7-8) visade innan missfallet ungefär lika svagt som nu...möjligen lite lite mer färg men knappt.  

• ollasulrika

Hur är RFSU teststav? Nån som testat med det?

• ollasulrika

dom där äl-testerna...ska dom vara lika starka i strecken?.
    gjorde ett nu på kvällen å det ser ut som på bilden.
    enligt uträkning börjar mina fertila dagar idag å på söndag den 18:e ska det vara ÄL å så sista fertila dagen den 19:e.  ( min mens ska börja m 18 dagar...den 31 mars)  kan det vara så att äl är på ingång tidigare?  kanske inte rätt tråd att lägga i men ja frågar ändå. 

hade runt den 7-8 mars bruna spottings ( eller va det heter) å den 9 mars ljusrosa men inget annat... sen fick jag genmskinligt klibb...å nu visar äl-test såhär.   
  • ollasulrika
    angie91 skrev 2012-03-13 19:46:57 följande:
    ja skönt att de gått bra <3 :) tack för att du bryr dig ! :) söt du e! ^^
    hmm joo men Äl nu eller typ imorrn? åhhh va ja önskar ja hade ÄL-test hemma nu :/ 

synd att man inte kan teleportera genom datan....

• ollasulrika

Om ägglossning kommer tidigare än räknat, kommer då även mensen tidigare?

Jag skulle haft äl i söndags men fick starkt på testet redan tisdag/onsdag innan.
    Min mens ska ja ha nu den 31 mars . Känner redan nu av mensvärk ... Kan det va så att det kommer tidigare?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester