• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Fyffe
    Liten Léonie skrev 2011-12-18 09:21:26 följande:
    Fyffe när har du BIM?
    Vet inte.. det har inte kommit igång sen jag slutade med mina p-piller så jag har ingen aning om äl eller bim eller nåt.
  • Soffiie

japp det blev svagare och svagare och nu inget alls och inget på ägglossningsfronten heller idag är det 27 dagar sen jag börja blöda så mensen är på G jag känner det mitt humör är ite att leka med kan jag säga..

• 05091112
    Fyffe skrev 2011-12-18 08:04:56 följande:
    De senaste två testerna... visst är det streck!?
    Tagna efter tiden gått ut.. rosa irl.

Klippte bort delen jag kissat på för jag skulle spara testet :D
    Ser ut precis som mina ! Grattis!!
  • sweasmamma

slemmis!! VA ROOOLIGT !!!! då får ni en toppenhärlig jul=)

rätt inställning! det ska vara på DITT/ERT sätt

• Lindis1974

Åh vad mysigt det låter Slemmis.
    Hur ska ni göra när ni överraskar?
    Gifta er hemma eller dra med folk någon stans?
    Låter så spännande :)

• slemtorsk i din bralla
    Lindis1974 skrev 2011-12-18 11:13:27 följande:
    Åh vad mysigt det låter Slemmis.
    Hur ska ni göra när ni överraskar?
    Gifta er hemma eller dra med folk någon stans?
    Låter så spännande :)
    Vi ska vara hemma... gästerna kommer runt 15 när Kalle börjar. då brukar vi börja med glögg enligt traditionen och sätter fram maten så den är redo.. sen vid 16.15 ungefär så kommer vigselförättaren och knackar på.. då ska jag ha smitit in i sovrummet för att byta om till min klänning.. först tänkte jag ha den på mig när de kommer men den är LITE i finaste laget att ha på sig när de kommer...de kommer misstänka något då *S*

Har lovat min son att han ska få leda mig fram till sambon så jag får lura med mig honom in i sovrummet...sen sa vigselförrättaren att hon ska säga några ord..typ presentera sig och förklara att för sex månader sedan så blev hon kontaktad av oss... och i dag är hon här typ....

Vi ska gifta oss i vårat finrum, framför granen Vi bor ju så vackert.. med stora panoramafönster ned mot skogen så det blir inte så mycket finare än så
  • Skrutt 83

Fyffe: stort grattis! Vilken härlig julklapp!

Slemtorsk: gud vad härligt med bröllop! STORT grattis!!

Carmat: har du testat något mer?

• Lindis1974

Åh de låter underbart.
    Skulle vara så kul att se gästernas miner :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester