• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

miap01 skrev 2013-07-27 16:26:08 följande:
    Hm, ser nu att denna tråden inte riktigt utvecklats till det rubriken säger att den ska innehålla. Provar en annan tråd där det förhoppningsvis är fler bildanalyser än påhopp.

Säger detsamma...okej jag har aldrig lämnat ut nåt i denna tråd som jag anser för PRIVAT och nu vill jag inte snacka om vem som är pappan till barnen för det hör inte hit, och om min vardag med barnen, vi brukar inte prata om sånt här, vi pratar om ÄL, tester, graviditet, och allt som rör att bli gravid låt oss fortsätta att göra det och behålla den goda stämningen vi haft nu i det senaste dygnet/dygnen.
    Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • telgebo
    MrsC74 skrev 2013-07-27 16:28:03 följande:
    Ja och jag frågade av samma själ. Det jag menar är att du behöver inte ta illa upp för att folk frågar. Du frågar oxå och får svar på OT frågor. Det är ju inte speciella regler för dig.
    Jag har dessutom inte frågat om hur vårdnaden ser ut. Frågade om du var barnledig !!!!!! Inget mer!

Jag är gift så det fungerar finfint förövrigt :)

Ok, du vet min sits så jag tycker frågan var klumpig ställd som du ville såra.
  • telgebo
    sofia096 skrev 2013-07-27 16:30:50 följande:
    Snälla.. inte massa tjafs nu igen. Tycker att denna tråden är jätte intressant att läsa, men inte när det bara är bråk. Tråden kommer stängas om inte detta tjafs avslutas ju, & det vore väl synd?

Ni som har frågor om mitt privatliv kan ni starta en tråd länka den till mig så slipper vi förstöra här, vill INTE att denna tråd stängs.
  • telgebo
    MrsC74 skrev 2013-07-27 16:32:56 följande:
    Jag lämnar inte ut info om dig. Vill folk läsa tillbaka så är det lätt.
    Hoppas städningen går bra. Nu har min buse vaknat så det är dags för poolen.

Härligt med pool skulle behöva en här också.
  • telgebo
    aprilbebisen skrev 2013-07-27 16:37:43 följande:

Du skrev något att det är någon ny och inte samma som förra månaden. Jag kan minnas fel därför jag frågade du kan lika gärna vara ensamstående med 4 barn. Jag har som sagt ingen aning därför jag frågade. Inget illa menat vill oxå ha många barn och undrar självklart ibland hur fn man klarar det med tanke på att jag har 1 nu och sover hon inte en natt och har en jobbog dag så är man försörd dagen efter. Och undrar bara hur man klarar 4 då. Om man är själv eller hinner man vila upp sog varranan vecka. Inget illa menat. Men svara inte nu för jag märkte att man tydligen inte får fråga dig något. Så ha det bra hej!

Okej kan svara på det

3 barn är självgående så det går utmärkt nu, mest tjat på flickorna som har nombnedslag på rummet att röja och städa upp. När de var små så hade jag pappan vi drog lasset ihop.

Har varit ensam några år och dejtat ett tag, mötte en idiot men mu har jag träffat en kille, vi är förälskade och det känns så bra. han har också barn så han vet "jobbet" att pussla" men ska ses imorgon och så tillbringar vissa helger ihop då vi båda är barnlediga och barnen hos exen.

Man fixar 4 barn, men tips ha inte för tätt, min kropp pallade inte 3 täta graviditeter.
  • telgebo
    miap01 skrev 2013-07-27 16:37:52 följande:
    MrsC74. Vet inte vad som är konstigt med bilden. Men jag får fram den i tråden, först halva, sen kommer andra halvan :)
    Vet att FL startat nån ny app tror jag och bilderna blir nu asstora, jag orkar inte högerklicka på alla bilder så jag svarar bara på småbilder för jag orkar inte öppna upp bild för bild.

kanske blir så också att den blir stor om man lägger från Ipad.
  • telgebo
    Serahjay skrev 2013-07-27 16:45:37 följande:
    Det var inte meningen för mig att starta igång något nytt. Ville bara försöka undvika det genom att be er att INTE fråga en massa frågor som inte hör hit. 

Att fråga är ju såklart fritt val och det är upp till var och en om man vill svara eller inte. 
    Men just frågan om det var samma pappa till alla 4 barn lät lite väl för personligt. därför jag reagerade...  

Tycker jag med, men folk kanske får intrycket att jag har varit 6 gånger med 6 olika fäder men tänka sig att jag är ingen som särar på benen, ingen WT mamma alls.
  • telgebo
    miap01 skrev 2013-07-27 16:54:44 följande:
    Tegelbo. Denna är fotad och upplagd med iPhone via den nya appen.

Antar att du menar mig även om jag heter Telgebo här inne eller Telge.

Ok då blir den automatiskt sådär gigantisk stor.
  • telgebo
    aprilbebisen skrev 2013-07-27 17:00:40 följande:

Okej. Ja du låter tufft som klarar det! Här blir det 22 månader mellan våra barn. Sen får vi se om det blir fler dom närmaste åren. När har du bim? Följer ju tråden kanske inte varje dag men ibland. Lycka till iaf :)

Är ungeför vad jag har mellan dom 3 första barnen som du får ,mellan dina. Första var i underbar trots när tvåan kom så det var underbart ha ha.

Det var tuffare att få första än barn 2 och 3, speciellt 3:an den fick bara hänga med och tur var så visste inte hon nåt annat sätt att leva och hon utvecklades fort gick före 1 års ålder bla Mellan 3:an och 4:an är det 3,7 år.

Jag har BIM på fredag.
  • telgebo
    EQ85 skrev 2013-07-27 17:17:29 följande:
    Telgebo!!
    Jag behöver disciplin. Jag vet att alla mina TL kommer visa samma jäkla spår på testet.ändå testar jag och jag e mig bara på äl+4 ju. Men molandet i magen påminner mig hela tiden om att jag känner mig gravid. Jag vill kunna jåöka mig tilla iaf äl+10 men vet ej hur....
    Kan du be killen gömma testerna eller bara ge fan i att testa mer än varannan dag? Om du är gravid så fördubblas ju HCG:et varannan till var tredje dag så det är knappast värt att testa varje dag för det händer inte så mycket dag för dag så.

Jag fattar att det är svårt, kliar i mina testfingrar också...var så näääära att köpa hem 20 stickor från TL idag, hade det inte vart för att man skulle betala ordern via bankdosan så hade jag beställt (min bankdosa har vart utan batteri länge och får inte upp den).

Fasen undrar hur stickan skulle se ut uu doppade en i din killes utin och vet du om du doppar den i coca cola så blir det positivt ha ha ha. de är sant. Var en tråd om det på FL och det stämde., de testades med andra drycker också som Fanta och allt möjligt ha ha. Riktigt underhållande tråd var det.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester