Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack

GRATTIS!!!
Akeroe, du är definitivt gravid :)
Heidii, hälften av det jag skrev försvann :( Men jag skrev typ att ät kvinna, det är viktigare än nånsin :) Hur mår du i graviditeten? Hoppas verkligen att du mår bra och att det går hela vägen den här gången :)
Grattis Akeroe:)
Hej tjejer!
Vilken skön tråd!! Här vill jag hänga på om det är okej?
Bara en tanke som slog mig nu när jag kollade lite i tråden var att en gravid-lista hade varit lite rolig så man ser vem som verkligen var gravid trots svagt plus....
hej, obs detta kan låta lite nördigt, men bare with me pliss=) jo, jag gjorde en lite menskalender för att se om det stämde att min mens började knasa sej nu i juni, jag kollade almenackor från 2010 tills nu och det stämde! sedan idag, läs igår var jag på apoteket och kom att prata med två tjejjer var av den ena hade haft samma BM som jag och hon sa att denna BM var helt knäpp då hon sa att testet var negativt i vecka 22! men jag fick rådet att köpa ett digital test och visade det inget skulle jag beställa tid på kvinnokliniken och beställa ett vaginalt ultrljud så får jag se vad som sker i min kropp så nu ska jag vänta till löning och kolla och hålla tummar o tår=)