• Anonym (Miss)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Så sant ! Tänkte jag ska avvakta till efter helgen o ta ett eftersom.även om jag såg något så va det ju så himla svagt o är där något borde de ju synas då om 2 dagar som du skrev ♡ 

• Anonym (Vinter)
    Anonym (Miss) skrev 2025-08-29 23:54:46 följande:
    Här är en annan bild på samma test, kanske syns bättre här ? 
    Jag tycker jag kan se en skugga, spännande! 
  • Anonym (.)
    ttcjuliaa skrev 2025-08-30 12:51:05 följande:

Ser ni något här? Obestämd Ruvardag 5 med blastocyst.
    Ja tydligt!
  • Anonym (Nervööööös)

Är det någon kan se något här?

• Anonym (Nervööööös)

Troligtvis BIM-2 på eftermiddagen, endast 1 h urin.

• Denlillablomman

Tog ett till test nu på eftermiddagen. Bilder har tagits 5 min efter testet togs. Snälla säg att jag inte inbillar mig??😂 Kan det vara ett spökstreck trots att jag läst av det inom tiden man ska läsa av testet? Är som sagt på ÄL + 8 eller 9, BIM-5.

• Anonym (Miss)

Denlillablomman, jag ser absolut två streck på bilderna
     Betydligt tydligare på de två senaste ! Spökstreck som jag fattat det uppkommer efter testet torkat och inte under rätt avläsningstid 😃 

• Anonym (Snorkfröken)

Detta tolkar jag givetvis som negativt men jag tycker att jag anar något, eller är det bara inbillning, ser någon annan? 😆

Jag har haft missfall så inte helt säkert när ÄL skedde eller när mensen ska komma men tror att BIM kommer vara nu om några dagar, kändes som ÄL för cirka 1,5 vecka sedan. 

Och stort grattis till plusset Denlillablomman 🌸

• Anonym (Miss)
    Denlillablomman skrev 2025-09-01 18:12:19 följande:

Idag var det inga tveksamheter. Bim-4. Hoppas bebis är här för att stanna hela vägen till maj 🌸

GRATTIS :D 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester