• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har gjort det ju till henne men hon sover väl då vuxna jobbar

• telgebo

Moderator kan du ta bort dom som citerat hennes fula inlägg tack

• telgebo

Mizzi håller med 3 dagar för mig en hel evighet till den 27 augusti och tänk om man väntat ända till dess så får man mens den dag man ska testa fy fasen.

Flikkan ja men många har citerat och kan då läsa ju ändå. Det ska bort.

• telgebo

Serajay kan inte stava ditt namn rätt. Jo det är ju det men jag blir så jäkla förvirrad och kan ändå inte tro på det förrän jag fått tydligt plus på cb och då är jag ändå dagen före bim och då kan jag lika gärna vänta tills dess. Nu har jag ju tempen så det är mina test kan man säga ha ga för tempen dippar ner inför mens så ja just nu så är det status que där jag varken vet ut eller in. 36,5 säger mig inget mer än att ÄL skett men den måste upp mer mot 37 för att ett plus ska kunna bli verkligt.

Ja min familj ska man inte uttala sig om på detta sätt . Har man inte koll ska man hålla käft helt enkelt.

• telgebo

Mizzi ja du undrar själv jag umgås med kärleken. Ska vara hundvakt till pappas valp, åka till Ikea och köpa tyg så jag kan sy nya kudd fodral till 15 kuddar ha ha och läsa ut en bok på 400 sidor samt ha barnen samt jobba fr.o.m. Måndag nytt jobb inom samma så dagarna går ju men för långsamt.

• telgebo

Mizzi asgarvar ja det kan man ju fan vara säker på iaf den är ju mer trogen än ett plus.

Var bor nu? Kan ju träffas och ha en-vi-som-har-så-astråkigt-väntan-på-bim träff om ni bor i Sthlm trakten

• telgebo

Mizzi jo då har haft kuddarna gömda i 2 år i skåp och tänkte få den mysig till hösten för ny drar ju allt på tv igång nästa vecka som idol, Hollywood fruar, stal Kers mm. Ha ha har följt så många dag såpor nu med barn hemma så jag har ju fyllt upp med att följa dom också typ såhär del 48 av 250 ha ha hur fasen ska det gå när jag börjar jag jobba nästa vecka?

Nä du skenet bedrar jag är nog världens lataste människa när jag är barnledig ligger på soffan och städar tvättar handlar rycket dagen innan dom kommer för killen drar ju man ur huse när dom kommer ha ha så ingen hjälp där inte. Tur att dom börjar bli stora ich är rätt så självständiga fast ena på 9 år från man inte ens krama om så mycket känslig ålder då morsan är pinsam osv om man vill krama om han ha ha.

• telgebo

Yes bara sy har maskin ju syr det på en dag mycket klippa innan men sen så går det undan. Var ju bäst i skolan på textil så inga problem här sur alltid gardiner själv lika lätt.

• telgebo

Gudinnan ja grattade ju Didos igår så jag minns. Jädrar vad stor du var med han i magen.

Ha ha skrattar ff åt cheez dodels och dina katter när jag var hos dig. Har du dom hos dig nu i Denmark?

• telgebo

Huldaskarin Fy för det. Tröst kram har själv varit med om det även om jag inte blödde mycket så var det långdraget och så tungt. Jag och gudinnan och en annan tjej plussade ihop och jag fick MA så det var tungt att följa dom och kämpa vidare efter 9 månader kämpande i ytterligare 7 mån på egen hand.

Hoppas du slutar blöda snart och att du kan börja försöka snart igen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester