Soffiie skrev 2011-10-07 08:23:15 följande:
slemmis..
nej klart då blir det svårt.. Jag är sån bara att om jag har fått minsta tillstymmelse till extra streck kollar jag igen,, men bra om du kan vänta..
du får uppdatera när du tar nytt test.. har du testat me äl tester? för jag har prövat både testlagrets och rfsu men tycker inte om dem så mycket alltså visst fick klart starkare på testlagrets än me rfsu samma dag. vart ifrån brukar du beställa tester?
jag måste köra med ägglossningstester pga att vi heminseminerar.. mannen har ju problem med utlösningen pga sin skada så det är mycket schemaläggning och väldigt tekniskt.. jag har testat både testlagret.se , billigatester.se och nu senast babytime.se... summan av detta är att billiga tester var bäst vad gälladne ägglossningstester men jag är ändå inte helt nöjd förutom med Clearblues digitala.. de är svinigt dyra men klara och tydliga, eftersom det är avkodning av testerna som gäller vid ägglossning (det är ju inte bara positivt för att där finns ett streck som vid grav-tester) så känner jag att dem är säkrast helt enkelt.. jag brukar börja testa med billiga stickor vid dag 8-9 (brukar ägglossa runt dag 12) sen när jag märker att det är en förstärkning i färgen så går jag över på digitala.. på så vis räcker en förpackning med digitala (7 stickor) oftast i två cykler eftersom det sällan går fler än 3 st innan det blir positivt utslag..