• Anonym (Miss)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Denlillablomman, jag ser absolut två streck på bilderna
     Betydligt tydligare på de två senaste ! Spökstreck som jag fattat det uppkommer efter testet torkat och inte under rätt avläsningstid 😃 

• Anonym (Snorkfröken)

Detta tolkar jag givetvis som negativt men jag tycker att jag anar något, eller är det bara inbillning, ser någon annan? 😆

Jag har haft missfall så inte helt säkert när ÄL skedde eller när mensen ska komma men tror att BIM kommer vara nu om några dagar, kändes som ÄL för cirka 1,5 vecka sedan. 

Och stort grattis till plusset Denlillablomman 🌸

• Anonym (Miss)
    Denlillablomman skrev 2025-09-01 18:12:19 följande:

Idag var det inga tveksamheter. Bim-4. Hoppas bebis är här för att stanna hela vägen till maj 🌸

GRATTIS :D 
  • limp4an

Hej! 

har stirrat mig blind på det här testet nu. Är det en svag skugga eller inbillar jag mig bara?

det är ett testa tidigt 

• Anonym (.)
    limp4an skrev 2025-09-02 08:02:49 följande:

Hej! 

har stirrat mig blind på det här testet nu. Är det en svag skugga eller inbillar jag mig bara?

det är ett testa tidigt 

Tycker jag ser! Mina var väldigt svaga första dagen men mörknade aningen redan framåt kvällen, så har du många kan du testa idag igen 🤗🤞
  • limp4an
    Anonym (.) skrev 2025-09-02 08:08:39 följande:
    Tycker jag ser! Mina var väldigt svaga första dagen men mörknade aningen redan framåt kvällen, så har du många kan du testa idag igen 🤗🤞
    känns som att man ser det enbart för man vill så gärna ha strecket. Men får testa ikväll ☺️
  • Anonym (.)
    limp4an skrev 2025-09-02 10:34:29 följande:
    känns som att man ser det enbart för man vill så gärna ha strecket. Men får testa ikväll ☺️
    Håller tummarna. Grejen är att jag vet precis var strecket ska vara så är inte helt pålitlig för jag har line eyes ibland 🙈
  • limp4an
    Anonym (.) skrev 2025-09-02 12:43:47 följande:
    Håller tummarna. Grejen är att jag vet precis var strecket ska vara så är inte helt pålitlig för jag har line eyes ibland 🙈
    Jag har testat i typ 4 dagar nu och det här är första gången jag kan skymta skuggan av ett streck. Så jag hoppas det är ett nu 🙏🏻
  • limp4an

tog ett nytt babyplan testa tidigt igår morse, samma svaga skugga syntes. Tog nu ett vanligt babyplan som jag kanske ser något på men som likgärna kan va inbillnin. Tog också ett clearblue ultratidigt digitalt igår som visade neg. 

vad tror vi om morgonens test? Blir tokig snart 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester