• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-18 11:30:56 följande:

Puman bjuder på ett cb iställe =)
    Här syns ju något! :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Jennie83

O skit alltså tänk om de ha tagit sig, åå blir alldeles till mig nu, men de känns ju som ja e för snabb o testa haha

• kanske 4a

Dagens test, blä.  

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-01-18 11:30:33 följande:

alltså.... är jag knäpp???
    Ser något. Hur ser det ut utan lampan bakom?
  • Liten Léonie

Jag vet att man gärna vill men samtidigt är det ju inga andra test som visar något... Syftade inte på ditt test utan allmänt på tråden där det hejas fram på svaga cb'n när vi gång på gång blir besvikna...

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-18 11:36:49 följande:
    Leonie: jo, men när det visar breda streck, inte bara skugga så måste det va ngt...
    Förlåt att jag skrev så där om mf, men tycker dina test ha vart så breda o spök strecken ska väl va tunna el ha ja fel?

va inte meningen o skriva nå fel o göra nån ledsen!!!
  • NeLe
    sweasmamma skrev 2012-01-18 11:05:53 följande:

Jag ser ett streck där Oj vad höghormonare du e då (eller var d heter :-P)
  • sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-01-18 11:38:38 följande:
    Ser något. Hur ser det ut utan lampan bakom?
    man ser nåt!!! annars hade jag inte fotat det =) så nåt ser man 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester