• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Oj oj här händer grejor!
    Pumann - ser, hoppas på +, vad tidigt hihi!!
    Kanske4 - ser svagt där också.

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-18 11:50:33 följande:
    Ja =) underbart!!! Hopaps här med, har aldri haft spök på något test, har bara användt mig av cb tidigare förra grav, så jag hoppas inte detta e de n heller
    jag har fått spök på cb men tunt ! ditt ser ju redan brett ut !! jag har testat testlagrets men fått totalblanka test,inte ens synts en skugga efter tiden så klart hoppet kom ju =)
  • kanske 4a
    NeLe skrev 2012-01-18 11:49:05 följande:
    Kanske 4a, jag ser ett streck på din understa bild

jennie, ser ett streck på ditt CB också

Jag jag såg det nu när jag la ut bilden. Men i verkligenheten syns det knappt en skugga. Men det skulle ju ha blivit starkare nu :(
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Jennie83
    kanske 4a skrev 2012-01-18 11:50:57 följande:
    Tycker inte du behöver be om ursäkt, jag skrev också något om missfall. Vi måste ju få vara ärliga om vad vi tror. Som jag har skrivit någon gång förut, det är skillnad att säga jag ser något, och skrika grattis vid första antydan till streck. Det är ju det denna tråden är till för. Känns som vi haft den här disskutionen förut?

Ingen här vill göra någon ledsen eller trampa på någons tår. Vi är i samma sits allihop, vi vill så otroligt gärna bli gravida. Men vi måste ju få vara ärliga även om sanningen gör ont ibland.

Kram till er alla!    
    Tack för det för jag menade inge illa!!!

Kram till er
  • kanske 4a
    Jennie83 skrev 2012-01-18 11:42:32 följande:

Kanske fyra

Tack Jennie och pumann. Jag vill hoppas men så där har det ju sett ut i flera dagar nu :(
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • NeLe
    sweasmamma skrev 2012-01-18 11:50:51 följande:
    NeLe! med dottern plussade jag bim-1 med kvällsurin digitalt!! annars har jag plussat digitalt+3 men då vatt ju mensen sen så jag vet faktiskt inte =)
    hehe coolt det hade varit ifall det verkligen blir starkare nu då.. tänk, då kan du "skryta" om att du fick plus redan vid BIM-8

Kanske 4a, håller tummarna för dig vännen! {#emotions_dlg.flower}
  • Undska

Bim + 1 fortfarande neg på grav test och ingen mens.. Tog av någon anledning ett ÄL test imorse som visa två streck Förvånad hade äl den 1-2:a jan. jag blir inte klok ...

• sweasmamma
    Undska skrev 2012-01-18 11:55:37 följande:
    Bim + 1 fortfarande neg på grav test och ingen mens.. Tog av någon anledning ett ÄL test imorse som visa två streck Förvånad hade äl den 1-2:a jan. jag blir inte klok ...
    men va det starkt streck??? för det visar ju alltid,mer eller mindre men äl test kan ge utslag på grav eller mens
  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-18 11:55:20 följande:
    hehe coolt det hade varit ifall det verkligen blir starkare nu då.. tänk, då kan du "skryta" om att du fick plus redan vid BIM-8

Kanske 4a, håller tummarna för dig vännen! {#emotions_dlg.flower}
    ha ja det hade vatt nåt... men fötterna på jorden!!! =)
  • Knasten83

Jennie: för min del behöver du verkligen inte be om ursäkt heller!! Vi peppar ju varandra!! :))

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester