Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag anar också ett streck på översta bilden :)
Jag anar också ett streck på översta bilden :)
Oj vad det rasslade på
Det är samma test fast taget med olika funktioner på kameran.. med och utan blixt och med självzoom...
Ja det är sånna där extra känsliga som mäter 10 redan...
Min son är 7 och discot han var på var grannpojkens 9-årskalas så det var mest äldre barn där så han är stolt idag må jag säga... problemet är ju bara att han inte har hennes telefonnummer men grannpojken kom precis så det löser sig..Fick också höra att de hade "hånglat" hmmmm inte utan att man börjar bli lite orolig ha haha
hehehe de är för sköna barn alltså.. mina älsta pojkar 9 och 10 år,.,, dem är födda samma år =) dem är såna tjejtjusare men blir så generade när mamma får veta eller höra,,
Ja men jag ser på första bilden helt klart och kan ana på sista men inget på den i mitten,,, ser du inget i verkligheten? tycker det första ser rosa ut med inte grått så som spök kan vara
Det är svårt... jag tycker mig anan något svagt ena stunden men nästa sekund ser det inte ut att finnas nåt...när jag håller upp det ser jag ju det vita området där det SKA vara rosa men det är bara när jag håller det mot ljuset.. men jag är ju tidigt ute --men halva nöjet är ju nästan att testa ha ha ha
Slemtorsk: Det syns något på den första bilden men det kan lika gärna vara där strecket ska bli, som du själv säger. Men håller tummarna såklart.
Inget blod idag, men har lite ont. Vi får se vad som händer... Hoppas verkligen att testet är starkare imorgon. Kan säga att det tog emot ordentligt att kissa imorse. Ville gärna spara det och springa iväg och köpa ett test. Men, tillslut gick jag på toa.
Så nu får testandet vänta tills imorgon. Vill så gärna ta ett nu, eller 20 st. Men det är riktigt spännande att vänta.
Slemtorsk: Det är ju det jag säger, det är roligast med babytimes, man hinner få lite förhoppningar av och till... ;) Jag hoppas dock på att dina streck är riktiga och inte bara för att man ser vart strecket ska vara...
Fru 2011 jag ser inte ens bilden tyvärr
Ser inte heller bilden. Varken i datorn eller telefonen.
lillsnurr hur har det gått för dig?