Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Allstå har jag gått halva tiden från ägglossning :D
Känns bara rätt.. Men har inte haft ägglossning ännu så allt kan ändras.
Ska spännande... Jag e på äl +8 men vågar inte testa än : p
Och jag fick ett svagare test idag på morronen och inte gravid på ett digitalt på eftermiddan :/
Idag har jag även känning av äggstockarna,
men det känns inte riktigt som mensvärk utan mer som det kändes med när jag va gravid med sonen..
Så jag ger inte upp hoppet utan tar ett nytt test imorrnom eller måndag :)
Grattis till er som ser ut att fått plus på era test!
godmorgon.. hur går det för er alla som är i testtider? hur är det lufsan och Slemmis??
Hej alla! Jag har nu läst hela tråden sida för sida för att hänga med i svängarna :) underbar tråd där alla hjälps åt! Jag och mannen hoppas på ett + men de lyser med sin frånvaro på testerna. Är enligt uträkningar på BIM-2 men vet inte exakt när eller om mens kommer som den ska då jag slutade med piller för 1 månad sen. Man vill så mycket se det där +et men trist nog så uteblir det. Haft molande värk i äggstockarna i några dagar och ömma, förändrade bröst. Bara att inse att mens nog är på G :(
måste fråga er som vet! ;) Jag är på bim-3 och har sååå ont i brösten, har haft det några dagar och det blir bara värre. MEN det syns inte ens ett pytte pytte pytte litet streck på testet, trots morgonurin :( Är det helt kört?