• Flikkan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja för alla jag tagit på egtermiddagen kvällen ser jag ett svagt rosa streck på!
    Men inte den från morgonen. Men vissa får ju inte ett klart pch tydligt plus fören på BIM så jag kanske inte behöver tappa hoppet ännu. Jag vart verkligen jätte glad över det svaga testen. Dom ligger i denna tråden! Och det syns fortfarande på dom nu

• Flikkan

Tack så mycket! Vet ni om rfsus test är känsligare än testlagrets billigaste tester som mäter vid 25?

• Flikkan

För jag får sådan smärta när mensen kommer så jah kräks. Behöver äta morfin mot det! Men har inte ett dugg ont nu vanliga småhugg i äggstockarna.
    Vad är positivt med det?

• Flikkan

Har ont nu. Vågar inte titta nu om det blivit något mera :(
    Min mens brukar aldrig!! Då menar jag aldrig komma tidigare och inte 3 dagar?
    Börjar bli ledsen. Kanske jag börjar få ett tidigt missfall? Svaga svaga ros streck på testen på bim-6

• Flikkan

Kan någon lära mig hur man gör med älstickor?
    Mensen var det som kom igår så nu börja med theracough och beställa stickor!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester