Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Måndags plussade jag 1-2 veckor och nu torsdag 2-3 veckor! Crazy!
Måndags plussade jag 1-2 veckor och nu torsdag 2-3 veckor! Crazy!
Hej jag har inte så stor koll på när jag blev gravid men säkerligen plussade jag på bim eller bim +1. Mina två tidigare barn har jag plussat redan på äl+11 typ. Sett var ej planerat alls. Så chokad och oklart hur vi vill göra.
Hej, hoppar in är om det är okej. Inväntar fortfarande BIM men vill gärna följa denna tråd.
Mina symtom hittills: Brösten är spända till och från, molvärk/brännande känsla i magen samt tempen ligger över coverline och illamåendet.
Vågar inte hoppas och vet att det är säkrast att testa tidigast BIM dagen. Men undrar om det är möjligt att testa tre- fem dagar innan BIM och få ett pluss på stickan? ;0
Har plussat på äl+10 med vanliga tester (inte testa tidigt tester) så visst är det möjligt.
Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0
Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?
Hej,
Jag hade så när jag väntade min första som idag är 4 år. Blödningar är inte alltid missfall eller så. Hoppas allt står rätt till och att du får fortsätta vara lugn.
Kan jag testa mig nu? (Har inte kissat eller druckit sedan 7 imorse) eller måste jag vänta tills imorgon? Är på BIM eller BIM+2/3. :0
Jag skulle testa nu, har du inte kissat eller druckit på 5-6 timmar borde urinen vara ganska koncentrerat :) lycka till!
Testade negativt idag (höll mig i 4 timmar) - trots att symtomen är kvar. Kan jag ha räknat ut fel ÄL och BIM? För blödningen jag hade i helgen var inte alls som min mens brukar vara :0 vet inte vad jag ska göra, ska jag testa i helgen?
Ser tyvärr inget streck. Clearblue early verkar känt för spökstreck, fick upp ögonen för de när jag själv för någon månad sen provade med de, skrev här, ingen såg streck, jag tyckte jag såg ett streck men mensen kom dagen efter. Men clearblue vanliga digital kan ju känna av upp till 5 dagar innan bim, prova ett sånt istället. Lycka till!