• saijda

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag efter typ 1-2 timmar på shoppingcenter så drog det otroligt mycket i ljumskarna, var tvungen att sätta mig och vila :0 aldrig hänt, förutom när jag plussade förra gången :0

Andra symtom jag har:

Yrsel

Extrem trötthet

Kissnödig hela tiden

Förstoppning

Illamående

Ömma bröst och känsliga bröstvårtor

Drar i ljumskarna

Brännande känsla i magen

Tempen svajar

Ont i höfterna och ländryggen

Konstig blödning (förra helgen)

Någon som känner igen sig? Som har plussat.

• saijda
    LittleSunshine84 skrev 2018-04-28 21:16:50 följande:

Har du tagit ngt test?

Tog ett för tidigt, hade räknat min BIM fel. Tänkte testa om några dagar om jag kan hålla mig :0
  • saijda
    LittleSunshine84 skrev 2018-04-28 21:44:49 följande:

Posta bild på testet! Det är det tråden går ut på:) kan ngn annan ser ngt du missat? Jag började testa bim -7 denna månad :P

Okej jag kan göra det, men jag tyckte inte jag såg någon skugga ens .. :( men testade på sen förmiddag efter bara hållt mig i 4 timmar så det kan ju ha visat något om jag hade testat på morgonen ;0
  • saijda

Nu kom bilderna med.. försökt analysera men jag ser verkligen inte någonting. Dessa togs på sen förmiddag efter jag har hållt mig ungefär fyra timmar några dagar innan BIM (appen räknade om till idag istället)..

• saijda
    LittleSunshine84 skrev 2018-04-28 22:34:20 följande:

Ser tyvärr inget :/ men du har bim idag?

Jag har BIM idag och jag har inte tagit något test idag utan tänkte vänta några dagar :0 även symtomen känns starkare så vågar jag inte :/
  • saijda
    Virvlande89 skrev 2018-05-01 15:29:11 följande:

Vad tror ni? Jag vågar inte hoppas.. ????

Grattis! :D
  • saijda
    Banuni skrev 2018-05-02 17:09:48 följande:

Nu fick jag hem alla grav tester. Äntligen!

På fotot är det alltså ett Testa Tidigt och ett helt vanligt. Boda från baby plan.

Är på BIM+2....

Borde inte Testa tidigt testet vara starkare om det nu är känsligare???

Detta är med urin från 17.00 idag. Ska ta med morgonurin imorgon och se vad som händer.

Nu börjar jag bli lite glad. Är det tillåtet stt bli redan tror ni?? :((((

Grattis! :D när jag plussade sist så fick jag något starkare än vad du har nu och det var på BIM+4 så testa imorgon bitti med mer koncentrerat urin så ska du se att det är starkare :)

Såklart du ska vara glad :D
  • saijda

Testade efter ha hållt mig i cirka 3 timmar. Tror BIM är idag.

Vad tror ni, ser jag i syne eller är det ett svagt streck? :0

Förra gången jag plussade (som slutade i missfall) så testade jag mig först på BIM+4 och fick då ett starkt pluss :/

• saijda
    Marus skrev 2018-10-06 11:35:49 följande:

Jag ser! ????????????????????????

Nämen åh hoppas hoppas!!! :DD tänkte testa imorgon bitti direkt på morgonen med den urinen :$

Då ser jag inte i syne alltså? :0

• saijda
    Marus skrev 2018-10-06 11:36:39 följande:

Oj, det skulle vara klappande händer. :D

Haha go är du :D delade en till bild :$
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester