Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej! Någon som har lust att titta på mitt test? Spökstreck?
Hej! Någon som har lust att titta på mitt test? Spökstreck?
Nån som ser nåt. Ingen mens på 6 veckor
Hhmmm.. ingen mens på flera veckor
Nån som ser nåt. Ingen mens på 6 veckor
Hur länge kan strecken vara svaga? Tog ännu ett test idag på ÄL+13, Babyplans vanliga. Eftersom jag plussade svagt på Babyplans testa tidigt på ÄL+8 hoppades jag att strecken skulle vara starkare vid det här laget. Vad tror ni?
Hur länge kan strecken vara svaga? Tog ännu ett test idag på ÄL+13, Babyplans vanliga. Eftersom jag plussade svagt på Babyplans testa tidigt på ÄL+8 hoppades jag att strecken skulle vara starkare vid det här laget. Vad tror ni?
Känns som att det borde vara bra mycket starkare på 5 dygn och illafall från min telefon ser det mer ut som ett spökstreck (dvs grått och inte färgat).
Nu testade jag med annat märke men mitt ökade såhär på 2 dygn:
Nån ner än jag som ser ett svagt plus?