Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Bim-2 , inte morgonurin utan hade gått på toa flertalet gånger under dagen före testet ..
Bim-2 , inte morgonurin utan hade gått på toa flertalet gånger under dagen före testet ..
Så där såg mina tidiga test ut och jag var gravid. Håller tummarna!!
Testade idag alldeles nyss. Alltså inte morgonurin. Bim -2. Rfsu. Det kom upp inom tiden och ser rosa ut. Svårt med bilder ????
Mitt från igår (morgonurin) finns högre upp i tråden och det såg positivt ut tycker jag..
Mitt från igår (morgonurin) finns högre upp i tråden och det såg positivt ut tycker jag..
Men det syns ju ändå något här med och det andra var väl bara från igår? Är det rfsu?
Mm ja det andra igårmorse och detta nu ikväll. Japp RFSU är detta..
Hur länge kan strecken vara svaga? Tog ännu ett test idag på ÄL+13, Babyplans vanliga. Eftersom jag plussade svagt på Babyplans testa tidigt på ÄL+8 hoppades jag att strecken skulle vara starkare vid det här laget. Vad tror ni?
Jag tog också med rfsu och det blev väldigt svagt men ökade senare efter ca 2 dygn:
Förra gången jag var gravid var det ännu svagare. Har dock ingen erfarenhet av dessa test annat än just när jag varit gravid så vet ej om de kan ge spökstreck eller inte