-
Är väl rätt uppenbart att det är positivt ????MBEKCB skrev 2022-06-30 12:39:32 följande:Tog precis detta Gravtest - 2 dagar efter Bim..Vad tror ni?
-
Cattisl skrev 2022-06-30 13:11:30 följande:Är väl rätt uppenbart att det är positivt ????
inte så uppenbart enligt mig själv då jag har dålig erfarenhet av just positivt på dessa test. Men kul att du tycker det ser lovande ut :)
-
Menar du att du fått så synligt streck utan att ha varit gravid ? Då skulle jag aldrig mer använda de testenMBEKCB skrev 2022-06-30 15:55:04 följande:
inte så uppenbart enligt mig själv då jag har dålig erfarenhet av just positivt på dessa test. Men kul att du tycker det ser lovande ut :)
-
Det där är garanterat positivt :DMBEKCB skrev 2022-06-30 12:39:32 följande:Tog precis detta Gravtest - 2 dagar efter Bim..Vad tror ni?
-
Ser ni något? På ena eller båda? Såg tydligt på det röda irl.
-
Cattisl skrev 2022-06-30 18:09:14 följande:Menar du att du fått så synligt streck utan att ha varit gravid ? Då skulle jag aldrig mer använda de testen
Jag har fått spökstreck tidigare ja. Hade endast ÄL-test och detta hemma och båda fick jag utslag på. Däremot tydligare på ÄL-testet. Därav min fråga! Födde även barn i December så var inte riktigt beredd på detta!
Nu har jag tagit Digitalt vilket gav resultatet ?Gravid 2-3 ?.
-
Tack för ditt svar! Nu har jag även tagit positivt digitalt, så denna gång stämde det!Lojsan DN skrev 2022-06-30 18:34:50 följande:Det där är garanterat positivt :D
-
Hej!
Vill inte ta ut något i förskott så håller mig skeptisk, men hur skulle ni tolka detta? Är det ett svagt plus??
-
Grattis till pluset :DMBEKCB skrev 2022-07-02 11:15:13 följande:Tack för ditt svar! Nu har jag även tagit positivt digitalt, så denna gång stämde det!
-
Är det ett rfsu? Det kan mycket väl vara positivt, men det kan också vara ett spökstreck. Det är tyvärr kända för det :(Bluepie skrev 2022-07-02 12:48:05 följande:
Hej!
Vill inte ta ut något i förskott så håller mig skeptisk, men hur skulle ni tolka detta? Är det ett svagt plus??
Jag hade tagit ett digitalt om jag ville vara helt säker.