• Tinaturner222

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis babysheep :D !! 

• Livetpålandet16
    Babysheep skrev 2025-09-10 08:14:11 följande:
    Ser tyvärr inget men det är ju väldigt tidigt ännu. Håller tummarna för dig!
    Tog ett digitalt idag som visade gravid 1-2 , så himla glad! 
  • Tinaturner222
    Livetpålandet16 skrev 2025-09-11 07:10:49 följande:
    Tog ett digitalt idag som visade gravid 1-2 , så himla glad! 
    Grattis !! ♡
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-11 20:30:51 följande:

Bim -4 taget på eftermiddagen, bilden tagen efter 3 min.

Jag ser ett tydligt streck! 
  • Granen123
    Mitt gravtest imorse var till synes negativt, dessa bilder är tagna efter tidsintervallen. Så det ska ju räknas som ogiltigt?

Enligt mina beräkningar av fertilt sekret och positivt ÄL-test så borde jag vara ÄL+12 idag. Men enligt NC är det ÄL+9 då NC beräknade min ägglossning till fyra dagar efter positivt ÄL-test?  

Vill ändå dela med mig av bilderna. Är det någon som ser något på dessa (trots att bilderna är tagna efter giltiga tidsspannet). Är det någon som haft negativt inom giltigt testtid, för att några minuter senare eventuellt bli svagt svagt positivt och det visade sig vara en graviditet? 
  • Granen123

Granen123 skrev 2025-09-13 09:55:33 följande:
    Mitt gravtest imorse var till synes negativt, dessa bilder är tagna efter tidsintervallen. Så det ska ju räknas som ogiltigt?

Enligt mina beräkningar av fertilt sekret och positivt ÄL-test så borde jag vara ÄL+12 idag. Men enligt NC är det ÄL+9 då NC beräknade min ägglossning till fyra dagar efter positivt ÄL-test?  

Vill ändå dela med mig av bilderna. Är det någon som ser något på dessa (trots att bilderna är tagna efter giltiga tidsspannet). Är det någon som haft negativt inom giltigt testtid, för att några minuter senare eventuellt bli svagt svagt positivt och det visade sig vara en graviditet? 

Glömde bifoga bilderna.. här kommer dem. 

• Anonym (.)

Ser lovande ut, går inte riktigt säga säkert när det kom efter tiden. Men lovande och testa igen med testa tidigt 🤗

Granen123 skrev 2025-09-13 09:57:50 följande:

Glömde bifoga bilderna.. här kommer dem. 

• Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2025-09-13 10:09:20 följande:

Ser lovande ut, går inte riktigt säga säkert när det kom efter tiden. Men lovande och testa igen med testa tidigt 🤗

Min erfarenhet av röda test som ger streck efter tiden är bra. De har inte samma kemiska ämne som blåa test har. blå test kan man aldrig lita på då deras kemi lätt ger falska positiv. 
  • Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-13 09:00:13 följande:
    Jag ser ett tydligt streck! 
    Jag tyckte med det! Men började blöda idag, 3 dagar innan beräknad mens.. så antar att de va en luring ! :(
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-13 11:58:33 följande:
    Jag tyckte med det! Men började blöda idag, 3 dagar innan beräknad mens.. så antar att de va en luring ! :(
    Åh nej, jag beklagar. ❤️❤️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester