Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Pos
positivt? Mens skulle kommit 5/8.

Pos
positivt? Mens skulle kommit 5/8.
Cashili33.
Ja det vet jag. Det konstiga är att jag knappt dricker men har genomskinlig urin. Och inte koncrntrerad mesta delen av dygnet. Sällan jag får koncentrerad. Jobbar med urin varje dag så jag vet exakt hur koncentratet i olika stadier är. ????
Hade missfall nyligen och plussade enbart på kvällarna i den graviditeten med. Då en onormal graviditet och livrädd att det är ännu en onornal graviditet denna gång.
Har varit med om samma , missfall när man endast plussar på väldigt koncentrerad urin på eftermiddagen.
Att du aldrig har koncentrerad urin vet jag inte , kanske får du i dig mer vätska än du tror av både ren dryck och mat?
Cashili33.
Ja det vet jag. Det konstiga är att jag knappt dricker men har genomskinlig urin. Och inte koncrntrerad mesta delen av dygnet. Sällan jag får koncentrerad. Jobbar med urin varje dag så jag vet exakt hur koncentratet i olika stadier är. ????
Hade missfall nyligen och plussade enbart på kvällarna i den graviditeten med. Då en onormal graviditet och livrädd att det är ännu en onornal graviditet denna gång.
någon som ser något? Vet inte exakt men är någonstans mellan äl+10 - äl+12. Tycker mig se en skugga
någon som ser något? Vet inte exakt men är någonstans mellan äl+10 - äl+12. Tycker mig se en skugga
Visst inbillar jag mig bara att det är ett enormt svagt streck där? Testat tidigt pga symptom, ÄL+7.
Kan någon hjälpa mig ser ni ett streck? Gör jag den svart vit eller lite mörkare syns det. Hur räknas det då?
Kan någon hjälpa mig ser ni ett streck? Gör jag den svart vit eller lite mörkare syns det. Hur räknas det då?
Hej!
är det någon som ser ngt på dessa bilder elr är jag för tidigt ute? :) tacksam för svar!