• Leah56

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (Anoca) skrev 2024-07-03 15:15:57 följande:
    Ok lite svårt att svara på när man inte vet vilka test som är tagna vilken dag men det har ju ökat lite även om understa strecket fortf är rätt svagt 

jag är inte van RFSU så vet ej hur starkt det bör vara runt bim 
    Jaha okej tyckte de var ganska starkt för att vara 2 dagar innan bim. Här är de senaste från idag 
  • Anonym (.)
    Leah56 skrev 2024-07-03 15:22:35 följande:
    Jaha okej tyckte de var ganska starkt för att vara 2 dagar innan bim. Här är de senaste från idag 
    Ser bra ut, men aldrig riktigt tillförlitligt att gå på styrkan på urinstickor. Vill man vara säker och slippa oro är det bästa att ta två blodprov med några dagar mellanrum. Lycka till ☺️
  • Leah56
    Anonym (.) skrev 2024-07-03 15:37:01 följande:
    Ser bra ut, men aldrig riktigt tillförlitligt att gå på styrkan på urinstickor. Vill man vara säker och slippa oro är det bästa att ta två blodprov med några dagar mellanrum. Lycka till ☺️
    Okej hade ett tidigt missfall i maj där stickorna inte blev starkare alls så detta känns lite bättre iaf😊 blodprov får man inte utan anledning här, det bara avvakta. 
  • Anonym (.)
    Leah56 skrev 2024-07-03 15:54:22 följande:
    Okej hade ett tidigt missfall i maj där stickorna inte blev starkare alls så detta känns lite bättre iaf😊 blodprov får man inte utan anledning här, det bara avvakta. 
    Det går att ta privat ☺️ kostar några hundra, men så värt det. Visa stickor kunde tom vara svagare för mig trots att det ökade som det skulle. 
  • MrsHoppas

Är det helt kört nu för den här månaden? :( är på ÄL +12 idag och jag tycker inte jag ser något.. 

• Anonym (.)
    MrsHoppas skrev 2024-07-04 07:23:35 följande:

Är det helt kört nu för den här månaden? :( är på ÄL +12 idag och jag tycker inte jag ser något.. 

Ser inget heller, men det är inte helt över förrän mensen kommer. 🤞
  • Anonym (Anoca)
    MrsHoppas skrev 2024-07-04 07:23:35 följande:

Hade det varit jag på dag 12 efter ÄL med negativa test så hade det varit kört 
    men det beror på längden på din lutealfas och när dina ägg brukar fästa ( om du varit gravid förut) 
  • MrsHoppas
    Anonym (Anoca) skrev 2024-07-04 10:05:29 följande:
    Hade det varit jag på dag 12 efter ÄL med negativa test så hade det varit kört 
    men det beror på längden på din lutealfas och när dina ägg brukar fästa ( om du varit gravid förut) 
    Har aldrig varit gravid så vet inte :/ men min lutealfas brukar vara på ca 14 dagar. 
  • Anonym (Anoca)
    MrsHoppas skrev 2024-07-04 10:14:12 följande:
    Har aldrig varit gravid så vet inte :/ men min lutealfas brukar vara på ca 14 dagar. 
    Mm är det lnte positivt nu så är det rätt liten chans att det ska hinna bli skulle jag säga tyvärr 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester