• Bambino18

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (.) skrev 2024-09-09 21:00:08 följande:
    Veckotesten är bara uppskattning, de kan inte mäta hcg nivå. Det enda som mäter är blodprov ☺️
    hcg provet visade idag 486 och känns lite lågt för v 5?
  • Anonym (Undrarmycket)

Vill bara lämna lite egna rekommendationer baserat på min erfarenhet av tester senaste tiden. Jag är bekräftat gravid med clearblue. 

Testa-tidigt test jag tagit nu som gravid:

Först utslag gav babyplan - svagt utslag ÄL + 7
    RFSU tidigt gav första svaga utslaget ÄL + 9
    CB digital med veckoindikator ÄL + 10 
    Abblo pharma - svagt utslag ÄL + 10
    Testlagret testa tidigt - svagt utslag ÄL + 13 BIM + 1

Kan säkerligen skilja sig åt - men kanske hjälper någon :)

• Anonym (Ja)

En dag kvar till mens, tyckte jag anade något ljusgrått men osäker om det bara är "test strecket" som reflekterade.. test från graviditetskollen
  • Anonym (Lineeyes)

Ett testa tidigt från RFSU. Ingen aning när Bim är då jag ör på cykeldag 52 utan mens. Visst syns något här? Eller är det spök? Aldrig testat med rfsu testa tidigt innan. Tacksam för svar.

• Anonym (Hk)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-09-10 06:48:07 följande:

Ett testa tidigt från RFSU. Ingen aning när Bim är då jag ör på cykeldag 52 utan mens. Visst syns något här? Eller är det spök? Aldrig testat med rfsu testa tidigt innan. Tacksam för svar.

Jag tycker mig se tre streck😅 har du nån bättre bild?
  • Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Hk) skrev 2024-09-10 13:35:38 följande:
    Jag tycker mig se tre streck😅 har du nån bättre bild?

3 streck 😂😂 jag dör.
  • Anonym (Hk)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-09-10 13:41:49 följande:
    3 streck 😂😂 jag dör.
    På den här tycker jag det ser positivt ut👍
  • Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Hk) skrev 2024-09-10 13:47:40 följande:
    På den här tycker jag det ser positivt ut👍
    Tack för att du tog dig tid att titta och svara. Jag ville bekräfta det för mig själv så tog ett till vid 12 som var negativt 😂 troligen mer adekvat resultat med morgonurin. Får testa imorgonbitti igen. Vågar ju inte tro på det. 
  • Anonym (Hk)
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-09-10 13:55:52 följande:
    Tack för att du tog dig tid att titta och svara. Jag ville bekräfta det för mig själv så tog ett till vid 12 som var negativt 😂 troligen mer adekvat resultat med morgonurin. Får testa imorgonbitti igen. Vågar ju inte tro på det. 
    Spännande👍
  • Anonym (PL)

Gör ivf. Tog otrivelle 29/8 och återförde blastis 5/9. är det någon som ser något? Och ni som har ivf koll..tror ni + är av otrivelle? Såg ett svagt + i verkligheten iaf. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester