• Anonym (Anno)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ser ni också ett svaagt sträck? eller håller jag på o bli galen
  • Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Anno) skrev 2024-12-16 05:36:36 följande:
    ser ni också ett svaagt sträck? eller håller jag på o bli galen
    Jag ser!
  • Zara1992
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-12-15 16:44:02 följande:
    Jag vet inte; jag har haft dubbla tillfällen med positiva ägglossningstester. Lyssnar jag på det ena som gav peak 2 december så har jag bim nu i veckan. Den andra peaken kom i veckan som var och då är jag ju bara på typ äl+5/6. Känns märkligt alltihop. Får se om morgonurinet imorgon ger utslag ❤️ håller tummarna för oss båda!
    Hur har det gått för dig? ❤️🤞🏼
  • Anonym (Lineeyes)
    Zara1992 skrev 2024-12-17 20:19:40 följande:
    Hur har det gått för dig? ❤️🤞🏼
    Negativt deluxe på allt! Elakt spök tydligen. För dig? ❤️
  • NadjaF

Ska ha mens i morgon. Tar test nu och ser en suuupersvag skugga knappt så det syns på bild. Ser ni nåt? 😅

• fancyr
    NadjaF skrev 2024-12-18 11:38:39 följande:

Ska ha mens i morgon. Tar test nu och ser en suuupersvag skugga knappt så det syns på bild. Ser ni nåt? 😅

Nja typ inte 
  • Anonym (Lineeyes)

Jag tycker mig se något.
  • Anonym (K Anonym)

Kan vara skuggan av där strecket ska komma, eller så kommer något fram närmsta dagarna. Testa imorgon igen, är inte positivt än iaf ❤️
  • MammatillMatti
    LokaHallon88 skrev 2024-12-18 13:10:56 följande:

Är detta spökstreck eller kan det vara något?

Alla bilder är fotade inom "testtiden", dvs 5 min.

Troligtvis spök då jag knappt ser något 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester