- 

Woop woop!!!! Snyggt!!sweasmamma skrev 2012-01-10 09:29:29 följande:herregud.. kan ju inte bli mer rött ju !!!!ha ha.. hoppas på att få ett sånt snart ..om typ 16 dagar =)
                     - 

Nån som kan lägga till mig på BIM-listan?
  sitter via mobilen. BIM 20-22/1
 - 

Äl +5... snart dax att börja testa...

- 

Jag tycker inte att "leverpåhoppet"s test ser ut som ett spök. Strecket är ju lika brett som det ska och över hela.. skumt att det blev neg dagen efter... :-\
 - 

Så dum man är!!
  kunde inte hålla mig från att testa, jag hade ett cb kvar som jag skulle spara till efter BIM, men så tog jag det nyss, när jag varit på toa bara nån timme innan!! Och dessutom på BIM -9!!  
  klart det va negativt!! Så arg jag blir på mig själv!! Jag som kände mig gravid, va rätt säker på att det tagit sig denna månad...nu känns det som att det inte är nåt...även om jag VET att det ändå kan vara så
 - 

Hej brudar!
Fick världens utbrott på mannen igår..
   Jag har nog aldrig varit så arg på nån i hela mitt liv tror jag... och  egentligen över ingenting..  
  OM det inte är gravidhormoner så vet jag  inte..  Jag hade ju JÄTTE kraftig ägglossning denna månad, undrar om  det blir mer hormoner i kroppen då under PMS:en..? Är en riktig  hormonhäxa!  
  fan mår så dåligt över mig själv..  

Det löste sig så klart, så vi blev sams igen, men ändå...
 - 

Knasten: det ser inte ut som ett spök, tycker inte jag iaf... Shit va kul! Hoppas att det blir starkare och starkare nu!

- 

BIM -6 idag.. nu är det dax att beställa hem tester! Sen får ni hjälpa mig att analysera dom!

- 

Om du har en lutealfas på 14 dagar borde du haft BIM den 14:e. Men med en längre cykel (upp till 16 dagar lutealfas) borde du ha BIM idag!Undska skrev 2012-01-16 09:28:10 följande:Hej hoppar in i eran tråd!! :)
Har en dum fråga, om jag hade äl den 1:jan när bordr mensen komma då? Testade imorse och det va neg, men när borde mensen komma? Har allt mellan 30-35 dagar ..
  Du lär ju ha den längre lutealfasen om du har en cykel på 30-35 dagar.
                     - 

Och här kommer en lista på mina symptom (om det är nån som är intresserad, hehe)
BIM -6
*molande värk i livmodern (har haft sen äl för 10 dagar sen)
*molande värk i ljumskarna
*Stickande och brännande känsla framför allt i bröstvårtorna, men även lite ont i brösten, mest ut mot armhålan
*kan inte ha tandborsten i munnen utan att få kväljningar
*kan inte steka mat, klarar inte lukten. Tycker t.e.x. att allt kött luktar härsket fast det inte är gammalt utan helt färskt
*kissar ofta
*trött, trött, trött
*känner mig gravid
Är jag inte gravid så är jag skenis så det smäller om det! har aldrig haft "Stickande och brännande känsla framför allt i bröstvårtorna" tidigare (vad jag minns).. skumt.. kunde inte sova på mage igår (mitt bästa) för att dom gjorde ont..
Analys någon??