• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lövet22
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-31 14:30:50 följande:
    men har du varit hos läkare och kollat upp dig.. jag förstår inte hur man kan gå så länge utan att söka hjälp, jag skulle vara dö-orolig, eller du kanske HAR varit hos läkare?
    Jag har oregelbunden mens, det är något jag levt med hela livet, anl är att jag har PCOs. Jobbigt men sant.
  • ElinYvonne

Hej! Jag gjorde nyss ett test och jag tror att jag ser ett svagt streck, syns bättre i verkligheten. Ser ni någonting?? Är det ett plus??? "Ska" ha mens först på lördag så det är ganska tidigt..

• Lövet22
    ElinYvonne skrev 2011-10-31 14:35:10 följande:
    Hej! Jag gjorde nyss ett test och jag tror att jag ser ett svagt streck, syns bättre i verkligheten. Ser ni någonting?? Är det ett plus??? "Ska" ha mens först på lördag så det är ganska tidigt..

Ser lovande ut Strecket är brett och fint, jag skulle testa om nån dag igen , då är det nog ett tydligare svar Lycka till Solig
  • ElinYvonne

Hej Fru höst!

Ååh, nu blev jag hoppfull :))
    Min sambo tycker att det inte syns nåt alls! Så jag blev rädd att jag såg i syne ;)

Tack tack kära du! 

• autumn

Hej, var ett tag sen jag skrev härinne, men jag kikar in här allt som oftast...
    Mina tester  har bara blivit starkare och starkare och idag var jag på VUL,skulle vara 6+6 efter senaste mensen som jag hade 13 september.

Läkaren såg  2 st hinnsäckar, men ingenting i dom, och sa att jag  bara var i vecka 5 + 2 enligt vad han kunde mäta till.
    Skall tillbaka för nytt VUL om 2,5 veckor men det känns verkligen inte bra nu, trots att jag har en hel del gravsymptom som kissar ofta, yr,-blodtrycket som togs idag var en aning lågt:102/76, svintrött, öm i brösten, halsbränna, lätt illamående, trög mage .

Fasen en sån väntan detta blir nu. Jag tänker testa varannan dag för att se om testen blir svagare för då är det ju missfall på gång.
    Så¨nu känns mina starka plus på testerna inte alls roliga längreGråter

Ville bara göra en uppdatering, och lyckönska alla er andra testare och barnlängtare.
    Kram!

• Guacamole

Klart att det syns.. fråga din sambo om han ser något på detta:

Älskade Kevin 091114
  • Guacamole

Just like Magic. Hoppas det stannar och blir starkare.. du får uppdatera oss nästa dag du testar :D
    Tar du med morgonurin ? 

Älskade Kevin 091114
  • ElinYvonne

Ja tack för bilden! Nej jag testade mitt på dagen, blev för nyfiken Drömmer Har beställt hem några test, så hädanefter ska jag testa på morgonurin. Hoppas hoppas att det stannar Hjärta Ska hålla er uppdaterade!

• Squeezy
    Lövet22 skrev 2011-10-31 14:12:38 följande:
    Mitt första spök var otroligt frustrerande, det kom inom tid och kändes så starkt, detta är ju efter utgången tid så det är inte så farligt. Stackars de som åker till BM tror de är gravida och sen får reda på, att de inte är gravida på rutin ul
    Fast man lämnar ju ett graviditetstest på inskrivningen. Just för att slippa missförstånd och misstolkningar. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester