Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

åh vad roligt,,, Grattis igen...
ja jag längtar och har testat som en galning dessa dagar även fast jag vet att det vart för tidigt..
jag fick plus i feb med men tyvärr slutade den graviditeten i juni då på rut ul såg att barnet hade dött.. det var en tuff början på sommaren föda fram ett barn i vecka 19+1. har sedan dess bara längtat efter få pluss igen och jag hoppas verkligen det blir det denna månad,,,
vågar inte glädjas ännu då strecket är så svagt så kan lika bra va färgrester eller nått
Grattis Pepita! Vilken härlig start på helgen :) Grattis till er andra som också plussat :)
Slemtorsk, vad tråkigt... Vi såg ju streck! Hoppas att ni får en mysig helg ;)
Stinis83: Tack! Ja, det hade inte kunnat blivit en bättre start på helgen. Nu är det bara att hoppas på att det inte blir ett tidigt mf. Jag är ju bara på BIM -4 eller -3 så tant röd kan ju dyka upp iaf. Har hört att det är ganska vanligt, tyvärr!
Grattis Pepita!!
Godmorgon!
Grattis Pepita, inga tvivel om att det är ett streck nu iaf=)
BIM + 1 för mig idag, mensvärk har jag haft av och till i 3 dagar så det ska bli spännande och se va som händer. Har inte fått nåt positivt resultat sen efter första CBt. Det som grämer mig är ju att det verkligen va blått och kom upp direkt när jag testade. Och nu bara minus minus minus
Stort grattis Pepita!