• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Soffiie

Det jag menade med mig inlägg slemmis var att för mig har det alltid visat tidigare med dem vanliga testen och eftersom du ska sluta spraya om du är gravid så var det därför jag sa det till dig. klart är ju att inom en snar framtid om du får plus visar det sig på vilket test som helst,,

• slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-11-03 07:07:51 följande:

Det jag menade med mig inlägg slemmis var att för mig har det alltid visat tidigare med dem vanliga testen och eftersom du ska sluta spraya om du är gravid så var det därför jag sa det till dig. klart är ju att inom en snar framtid om du får plus visar det sig på vilket test som helst,,

jo... men nu har jag dessa tester hemma och det får bli dem denna gången känner inte för att beställa fler och jag tror nog att de funkar precis som vilket annat test som helst...om jag sprejar några dagar extra gör inte så mycket, om jag däremot fortsätter flera veckor och är gravid är det inte så bra
  • sweasmamma

bim 15-16/11!! ska testa mig på den 13 först (fars dag) =) hade varit en mysig fars dags present =) men jag skaaaaa hålla mig tills den 13:e iaf!! blir så stressad av negativa test ! 

• MissFörstånd

Är man ett testfreak så är man . V.9+3, hade ett test kvar så jag var bara tvungen. Strecket kom innan hela stickan ens hade sugit upp allt .

Hoppas verkligen ingen tar illa upp, bara en kul grej.   

ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd
    Guacamole skrev 2011-11-03 09:14:23 följande:
    Missförstånd. Jag kan tyvärr inte se i det ljuset. Dålig skärpa. Ser du irl?

ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-11-03 09:03:21 följande:
    Pumann. Håller tummarna för ett plus på fars dag.
    tack =) hoppas man lyckats denna månaden,4e försöket nu !!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester