• mysmamman2

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Suck för FL app :(( när man inte kan lägga in bilder !!!

• mysmamman2

Wondering :

usch vad hemskt ;-( det är ju detta man gruvar sig för helatiden...... Fyyyyyyy!! *kram*

• mysmamman2

någon som kan trixa lite  ? CB test, jag ser ett suuuuper svagt streck på den nedre men skitsvårt med fotot...
    men om man viknar dataskärmen ser man bättre :P HAHA
  • mysmamman2

antingen har jag bim på fredag nu eller på tisdag, lite svårt att veta då min mens var 4 dagar förtidig förra månaden...... tänkte jag skulle ha äl två veckor efter men fick känningar förra tisdagen.. skit skummt!!!

• mysmamman2
    snosan skrev 2012-10-03 14:58:39 följande:
    är inte de där för långt från varandra??

nää det är ett cb test jag tog isär... jämförde sen för de tyckte jag oxå men de ska va där :)
  • mysmamman2
    Körsbär skrev 2012-10-03 15:08:10 följande:
    Mysmamman2: Jag tycker det ser ut som färgrester

aaa jag får väl försöka ta fram tålamodet då....
  • mysmamman2

ser ni det svagaste strecket ever? Syns bättre i verkligheten så nu tror ja faktsikt det är nått på G
  • mysmamman2
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-10-04 13:39:35 följande:

Mysmamman 2 : tror absolut att det är nått :) trixade bilden åt dig. kan garantera att det blir starkare inom några dagar. när är bim?
    ja antingen är bim imorrn eller på tisdag ( jag tror tisdag för då hade jag äl känningar) men mensen kom tidigare så igentligen så borde det vara imorrn men tror tisdag faktiskt, ett himla humör, fick ont i tuttarna imorse och det drog en massa i livmodern inatt... HOPPAS ! Hade missfall 14aug i v 6 så hoppas hoppas!!
  • mysmamman2

det tar sig.. Jag tror jag är på bim - 4 idag

Huvudvärk, ont i brösten och tröööööööööööööööööööött ................. glömde - ett jäkla humör! hm....
  • mysmamman2
    Oreos skrev 2012-10-05 06:32:02 följande:
    har sett den här tråden till och från, och nu hoppas jag få era expertutlåtanden

Ett test från imorse, vad säger ni?
     ser bra ut, ser ut som mitt, jag är på bim - 4
  • mysmamman2
    vigillarmtb skrev 2012-10-05 07:40:34 följande:
    Mysm, grattis!!!!!

tack känns jätte roligt men är orolig såklart eftersom det blev missfall innan detta pluss... HOPPAS HOPPAS
  • mysmamman2

vad tror ni nu då De tar sig, det här e nyss har även kissat flera gånger innan

Bim på tisdag!
  • mysmamman2
    Elizabett skrev 2012-10-07 13:14:42 följande:
    Mysmamman: Grattis!! :) Har du gjort nåt test tidigare dagar också eller är detta första dagen? Har BIM-4 idag och fick neg idag, hoppas att det kan hända något ändå!

ja jag har testat plus sen -5 ... kolla lite längre bak itråden där finns bilder =)
    men dock vääääääldigt svagt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester