• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Capiche skrev 2012-07-08 13:42:05 följande:
    Idag är jag på ÄL + 7.  Få se om det blir denna månad, är på försök 2 nu. 
    Tog över 1 1/2 med dom andra barnen att bli gravid så har inte så stora förhoppningar på att det ska gå fort denna gång heller. 

När ungefär säger man att ägget fäster?  
    alltså 1 1/2 år med dom andra barnen. 
  • Capiche
    sajo0106 skrev 2012-07-13 12:58:02 följande:
    Åååå jag var tvungen att ta ett till test idag, jag kan verkligen inte förstå att jag faktiskt ÄR gravid då jag inte har några som helst symtom... men på 1,5 vecka har strecket på stickan gått från svagt till superstarkt! Brukar det stegra sig sådär fort :)?  

OJ Grattis!!!! ingen tvekan där
  • Capiche
    linkmamma skrev 2012-07-13 14:55:24 följande:
    jag lägger upp dagens bild om någon vill hjälpa mig att titta efter

Ser inget heller tyvärr.
  • Capiche
    Meja JP skrev 2012-07-13 20:39:33 följande:

vet inte varför jag ens tagit test,emn mensen är väldigt oregelbunden.köpte CB bara för att inte köpa TL trodde jag köpte digitale men icke,hade köpt vanliga.
    Nån som ser ngt?
    stickan är från Billigatester,och på det enda CB så har jag bara tagit bort baksidan,om man kanske ser bättre då?
    Tycker dock att det är väldigt svårt att se på CB :-/

Ser tyvärr ingenting. 
    När har du bim? 
  • Capiche

ihhhh svårt hålla sig från att testa då man ser alla test och läser i denna tråd. 
    den är ju beroendeframkallande!!!

Ska försöka hålla mig tills i morgon bitti.! 

~ Andra försöket / ÄL 1/7 / BIM 16/7 ~
  • Capiche
    Tina S skrev 2012-07-13 22:14:02 följande:
    Håller alla tummarna för dig!!
    Tack :D Hoppas såååå mycket på plus. 

Hur går det för dig????  
    ~ Andra försöket / ÄL 1/7 / BIM 16/7 ~
  • Capiche
    Knasten83 skrev 2012-07-14 10:44:32 följande:
    Capiche: tröstkram!!
    Tack. 

Bara ta nya tag, får sikta in mig på april bebis istället :)
    ÄL 28/7-29/7.
    Inte såååååå länge dit :D

~ Tredje försöket / ÄL 29/7 / BIM 11/8 ~
  • Capiche
    Johlin skrev 2012-07-15 20:48:16 följande:
    Hej allihopa!

Hoppas att det är någon här inne som vill hjälpa oss att tyda vårt test för vi tror det är ett positivt test men strecket är lite svagt. Vi är på BIM +1 idag Glad

GRATTIS! Självklart är du gravid :D Det där var ju ett starkt streck om man jämnför med andras :) 
    ~ Tredje försöket / ÄL 29/7 / BIM 11/8 ~
  • Capiche
    Adidas16 skrev 2012-07-16 07:33:01 följande:

Jag tog mig ett CB digitalt i helgen, nu behöver man inte tveka. Nu är jag gravid. Tredje försöket efter avslutad med p-piller som man har proppat i sig mer än 10 år. Fick mensen första gången efter 30 dagar och andra 26 dagar och nu gravid. Dock har man väl inte riktigt förstått det ännu! Nu håller jag tummarna att inget galet ska hända oss! Tog även test idag testlagret ville se hur starkt strecket har blivit, nyfiken i en strut har ju köpt ett parti tester som inte kommer till sin användning sen ändå nu. Trodde inte detta skulle gå så fort som tredje försöket!
    Grattis Grattis! :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester