• Augusti1985

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

telgebo skrev 2012-08-04 15:09:21 följande:

ja jag hann in men stackars den taxicaffis, jag skrek för att jag ville krysta ända sättet för mig att undvika att trycka på.

33 min efter jag kom in föddes hon. 23.15 gick vattnet,
    23.50 på förlossningsrummet
    0.23 är dottern född
    Han förstod nog att du hade ont.
    Dom får ha överseende med kvinnor som ska föda.
    Det va inte lång tid
  • Augusti1985
    telgebo skrev 2012-08-04 15:15:26 följande:

Du måste först skaffa dig kunskap om metoden att tempa.
    Har inte behövt haft nå annat som man ser när man har ÄL, har bara kört på och sen har jag blivit gravid efter ett tag.
  • Augusti1985
    telgebo skrev 2012-08-04 15:19:51 följande:

tack och lov var det en kvinna när jag ringde taxin hörde dom på mig att jag höll på att föda dom visste ju vart jag skulle åka ha ha. skickade nog en kvinna medvetet.

Hon var väldigt hjälpsam och sa skrik på du och hjälpte mig upp till rummet för jag kunde inte gå kan jag säga,
    Ja karlarna klarar ju inte att kvinnan skriker när dom föder barn så dom skickade nog en kvinnlig medvetet. Tur hon va så förstående och lugn.
    telgebo skrev 2012-08-04 15:17:58 följande:

Äl flytningar är ju som rå äggvita och går att dra ut som en slemmig tråd om du tar det mellan tumme och pekfinger. Även vattnigt sekret är fertilt.
    Ja det har jag nog märkt förut, har sett på pappret att det är som äggvitor.

• Augusti1985
    telgebo skrev 2012-08-04 15:32:12 följande:

Hade ingen karl i närheten öht. Var ett tjat på rummet "kommer pappan snart" Vem är pappan. Jag sa han finns inte här, jaha ska vi ringa han eller vill du? Herrejösses.

Ha ha äggvitor, ne nej det ser ut som rå äggvita stor skillnad.

Skaffa ett konto på fertillityfriend så kan du börja tempa. samma tid varje dag INNAN du kliver upp efter 5 timmars sammanhängande sömn. Där kan du fylla i vilka sorts flytningar du har, när du haft babydance=sex och positiva ÄL test osv.
    Det är tusan det värsta som finns när dom ska hålla på och tjata!

Jaha, det är ju skillnad.
    Kan ju testa iallafall.
  • Augusti1985
    sweasmamma skrev 2012-08-05 18:33:29 följande:
    ha ha ha, lyssna på min dotters och mitt samtal .. ha ha

ha ha ha, swea är fantastisk!!

jag:swea maten är klar

swea:ja jag kommer, men min lillasyster ska också äta

jag:ok

swea:ja alltså hon är min riktiga syster
    jag:ok

swea:men mamma det är ju bara en docka 

jag:du sa ju att det va din syster

swea:men mamma, du ska inte lyssna på allt jag säger !!!
    Vad barn är roliga ibland :D
  • Augusti1985

Någon som vill trixa lite? :)
    Tog ett till som jag provade trixa lite med själv, ska lägga upp det också :)

• Augusti1985

3 barns mamma84 kommer strax en ny bild :)

• Augusti1985

3 barns mamma84: la upp två bilder, kanske kan se på den?

• Augusti1985

3 barns mamma84: absolut, är inte hemma nu men så fort jag kommit hem gör jag det :)
    Lampan är på den sista bilden, men tar så fort jag kommit hem :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester