• Augusti1985

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja får nog göra det skumbanan :( visade inget det här heller :(

• Augusti1985

Mår fruktansvärt illa hela tiden, är inte hungrig, inte sjuk och har nyss haft mens.
    Va kan det bero på? Testen visar irl negativt men när jag trixar med dom på datorn ser man ett svagt svagt streck.. Vad ska jag tro?

• Augusti1985

Jag har beställt ägglossningstest och får dom imorn,
    Hur funkar det? Är det samma princip som med graviditetstest?

• Augusti1985
    Tom Araya skrev 2012-08-28 18:25:08 följande:
    Snart 67 tusen inlägg....Förvånad...har ni kommit fram till något vettigt?

Med risk för att bli halshuggen vill jag ändå föreslå att ni ägnar all denna tid och energi åt själva tillverkningsprocessen istället ....
  • Augusti1985
    Niicesara skrev 2012-08-29 19:26:14 följande:

Suddig bild men här är ett positivt ÄL-test. :) Som Du ser så är teststrecket lite starkare än kontrollstrecket. :)
    Okej, då får jag vänta :) Om jag har räknat rätt så har jag äl nu på söndag, 2/9 och BIM den 16, så då hoppas jag på ett plus :)
  • Augusti1985
    alexander2011 skrev 2012-08-31 14:16:05 följande:

Tycker själv att jag ser nått där men är osäker då jag har hört att dom här testen ger spök? :(
  • Augusti1985

Provade trixa lite och det ser lovande ut :)
  • Augusti1985

Är det här et positivt ägglossningstest?

• Augusti1985

Hoppas det går att sexa då bara, så inte medicinen han äter förstör allt :(

• Augusti1985

Nån som vill hjälpa mig igen? Fick positivt ÄL test idag men vin karl har fått nått i kinden och äter medicin och blir då inget sexande :,( Känns helt jävla värdelöst när man har ÄL imorn och så går det inte.........

• Augusti1985

BM sa att jag har ÄL den här helgen, mellan 2 och 4 september, och test strecket är starkare än kontroll strecket i verkligheten!

• Augusti1985

Den bild jag la upp nu är inget äl test, det är ett grav test!!! Om du kollar lite längre bak i tråden så ser du mitt äl test jag la upp!!!

• Augusti1985

Jo jag vet att det tar tid. Hur länge stannar spermier kvar? Hade sex i onsdags.

• Augusti1985

Det testet tog jag för skojs skull precis som många andra. Kan ju hoppas att nån är stark och håller sig kvar och blir befruktad.

• Augusti1985

Jag skulle ha äl till idag, imorse när jag gick på toa kommer det blod på pappret och mensvärk till tusen, lyckades sexa igår. Varför får jag mens när jag har äl till idag?!??

• Augusti1985

Jag har testat med äl test och det blev positivt i lördags, har man ute äl då inom 12 till 48 timmar? Är helt vilse.. Hade det isf i helgen och BIM är ju då isf den 16 september :( varför får jag då mens nu?

• Augusti1985

Loppan8604: jaha, men blev du befruktad ändå då? :/ lyckades sexa igår efter medicinen min man åt som påverkade Herren mellan benen ;) fick jätteont i magen i morse sen kom det röda :( nu när du säger det så tror jag förresten att det hände mig också en annan gång när min minsta son blev till, då fick jag mens efter vi sexa då på natten, sen kom det röda senare samma dag :/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester