Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja får nog göra det skumbanan :( visade inget det här heller :(
Ja får nog göra det skumbanan :( visade inget det här heller :(
Mår fruktansvärt illa hela tiden, är inte hungrig, inte sjuk och har nyss haft mens.
Va kan det bero på? Testen visar irl negativt men när jag trixar med dom på datorn ser man ett svagt svagt streck.. Vad ska jag tro?
Jag har beställt ägglossningstest och får dom imorn,
Hur funkar det? Är det samma princip som med graviditetstest?
...har ni kommit fram till något vettigt?Är det här ett positivt äl test?

Nån som vill trixa?

Är det här et positivt ägglossningstest?

Hoppas det går att sexa då bara, så inte medicinen han äter förstör allt :(
Tack för svar :)
Nån som vill hjälpa mig igen? Fick positivt ÄL test idag men vin karl har fått nått i kinden och äter medicin och blir då inget sexande :,( Känns helt jävla värdelöst när man har ÄL imorn och så går det inte.........

BM sa att jag har ÄL den här helgen, mellan 2 och 4 september, och test strecket är starkare än kontroll strecket i verkligheten!
Den bild jag la upp nu är inget äl test, det är ett grav test!!! Om du kollar lite längre bak i tråden så ser du mitt äl test jag la upp!!!
Jo jag vet att det tar tid. Hur länge stannar spermier kvar? Hade sex i onsdags.
Det testet tog jag för skojs skull precis som många andra. Kan ju hoppas att nån är stark och håller sig kvar och blir befruktad.
Jag skulle ha äl till idag, imorse när jag gick på toa kommer det blod på pappret och mensvärk till tusen, lyckades sexa igår. Varför får jag mens när jag har äl till idag?!??
Jag har testat med äl test och det blev positivt i lördags, har man ute äl då inom 12 till 48 timmar? Är helt vilse.. Hade det isf i helgen och BIM är ju då isf den 16 september :( varför får jag då mens nu?
Loppan8604: jaha, men blev du befruktad ändå då? :/ lyckades sexa igår efter medicinen min man åt som påverkade Herren mellan benen ;) fick jätteont i magen i morse sen kom det röda :( nu när du säger det så tror jag förresten att det hände mig också en annan gång när min minsta son blev till, då fick jag mens efter vi sexa då på natten, sen kom det röda senare samma dag :/